Wie van jullie bokkers is er nog vrijgezellig?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Wie van jullie bokkers is er nog vrijgezellig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 12:46

Hi All,

Aangezien ik zo nu en dan de vraag krijg of ik nog vrijgezel ben, ( en ik sinds kort ja moet zeggen )vraag ik me af wie dat hier nog meer zijn?

Ik ben zo es ff nieuwsgierig naar mijn soulmates..

Enne, ben je het omdat je ervoor kiest, of omdat het gewoon ff niet klinkt met mensen van het andere geslacht?

Let me know.. Tong uitsteken

Chantal

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:51

Ik, (in tegenstelling met wat jij dacht en waarvan ik nog steeds op bewijzen wacht Haha! )
Het heeft voor- en nadelen he Lachen
Voor: Je hoeft weinig rekening te houden met anderen. Wel makkelijk.
Tegen: Gevoelens delen met een partner en samen leuke dingen doen gaat niet.

Dat nadeel voel ik niet echt als nadeel, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel een nadeel vinden Lachen

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:53

ben ook vrijgezel, en zoals romkabouter al zijn, er zitten zowel voor- als nadelen aan vrijgezel zijn, maar dat zit er ook aan samen zijn. Het ligt eraan wat belangrijker is en wat op het moment je gevoelens zijn....

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:55

*steekt vinger op* Ik is ook vrijgezellig, maar ook nog vrij jong Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 13:00

Romkabouter schreef:
Ik, (in tegenstelling met wat jij dacht en waarvan ik nog steeds op bewijzen wacht Haha! )


Ik geloof dat ik er eentje moet meppen.. Issie verhaal bij je komen halen joh??

Jij en ik weten precies over wie het gaat.. Hij ook.. Wacht maar }>

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:05

Hierro ook nog een vrijgezellige Knipoog Er zijn idd voordelen/nadelen aan. Nu mis ik niet echt iemand, een maatje. Ik heb het vrij druk en heb al moeite om al mijn sociale contacten (uch wat klinkt dat vreselijk) een beetje bij te houden. Maar het meeste mis ik nog een maatje/soulmate tegen wie je aan kan kruipen op de bank als je daar zin in hebt. Of een arm om je heen. Van dierbare vrienden is dat toch altijd anders dan van je partner, denk ik. Ik vermaak mij prima met mijn vrienden. Ik kan ook altijd bij ze terecht, maar sommigen zitten al in de fase van verloving en trouwen. Niks mis mee, maar voor mij nu even niet. Toch is het anders bij je vrienden dan bij je partner....

Ach, ik vind het wel even best. Wat komt dat komt en is mooi meegenomen Haha! maar ik ben niet 'desperate' op zoek. Al zie ik dat sommigen in mijn omgeving wel doen Verward

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 13:14

Tja, ik ben weer vrijgezellig sinds 1,5 maand.. Ik kan mijn tijd weer zelf indelen en zelf dingen bepalen..

Maar, ik mis af en toe best die knuffels wel hoor.. Lekker saam hangen op de bank.. Dat soort zaken.. *LOL*

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:22

Me 2 Haha!

En ik kan me geen nadelen bedenken. Blijf dus ook super lang vrijgezel. Komt denk ik ook wel dat ik wel maatjes heb, als ik wil knuffelen, praten, lekker hangen bij iemand etc. kan ik altijd wel bij een maatje terecht. Dat scheelt als je meer mannen als vrienden heb dan vrouwen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:25

Ik ben ook vrij gezellig Haha! Ik vind het wel best zo. Lekker doen waar je zin in hebt enzo.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:32

Ik ook maar heb er niet voor gekozen. Aan de ene kant niet en ook weer wel. Hij was eerder.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:35

Vanuit mezelf bezien ben ik er nog altijd van overtuigd dat je niet bewust kiest voor een relatie of voor 'vrijgezel zijn' (wat een oubollige uitdrukking trouwens). Zoiets overkomt je, en als het gevoel goed is, dan zit het wel goed. Dan pas je vanzelf je levens op elkaar aan, of je doet daar tenminste je best voor. En als je dat als onprettig ervaart of het lukt niet om daarover te praten, dan is toch de relatie niet helemaal 100%. Maar dat is IMO.

Kom er vanavond ofzo wel ff op terug, ik zit nu op m'n werk en kan geen ellenlange verhalen typen waar ik over moet nadenken. Haha!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:41

Ik ben ook al weer bijna een half jaar vrijgezel, na een relatie van 6 jaar.
Het bevalt me, tegen verwachting, heel erg goed en ik denk ook niet dat ik snel weer in ben voor een langdurige relatie.

Ik voel me veel vrijer, kan doen en laten wat ik wil, hoef niet meer dagelijks rekening te houden met wat mijn vriend wil doen en laten.

Maar ja, je weet het maar nooit he? Voor hetzelfde geld loop ik weer tegen iemand aan en kan ik mijn verliefde gevoelens niet meer de baas ..

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:43

sinds 2,5 maand ben ik vrijgezel. aan de ene kant bevalt t wel maar aan de andere kant totaal niet. Heb nu lekker veel tijd voor mezelf en de paarden maar toch... Zomaar even langsgaan, even bellen kan niet meer en dat mis ik wel.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:43

ik niet ben al bijna 6 jaar bij mijn vriendje.
3nov is de dag dat wij 6 jaar samen zijn Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 13:44

Hihi, voordat ik het weet zal er vast wel weer een kerel dwars gaan liggen op mijn pad.. Haha! Hihi.. en ik heb er nu helemaal geen tijd voor.. Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:49

Ben net in mijn nieuwe huisje aangekomen, en aangezien we uiteindelijk besloten hebben er een punt achter te zetten als ik naar deze uithoek verhuis ben ik volgens mij de nieuwste vrijgezel op bokt! Knipoog

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:56

Ben toch al heel wat jaren vrijgezellig. Waarom? Niet de juiste nog gevonden. Problemen, nee, ben er nu zo aan gewend en het gaat zo ook goed.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 14:02

Ik gelukkig niet!! Joe betekent echt heel veel voor me, is super lief en begrijpt bijna alles(behalve van paarden Haha!) Heb over 16 dagen 9 maandjes met um en hoop dat dat nog veeeeeel langer doorgaat

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 14:06

Ik wel.. Scheve mond Lang genoeg al wel weer! Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 14:27

Ik ben ook vrijgezellig Haha! Het heeft inderdaad voor en nadelen. Voordeel is dat ik kan gaan en staan waar ik wil zonder iemand een verklaring schuldig te zijn. Kan heerlijk lang bij mijn paardenventje blijven Haha! Nadeel is toch die arm om je heen in goede en slechte tijden en dat verliefde gevoel missen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 15:07

Ik ben ook vrijgezel maargoed ben pas 15. Denk dat dat toch best normaal is om zo nu en dan ff vrijgezel te zijn op zon jonge leeftijd.
heb t vorige week uitgemaakt met mn vriendje. T was meer een vakantie vriendje. Maar we zouden proberen om na de vakantie nog door te gaan, niet dus, heb m niet meer gezien. Boos!
Daarvoor heb ik hele korte relatietjes gehad en daarvoor ben ik een jaar vrijgezel geweest. Had namelijk een vriend gehad, echt een super jongen, hield heel veel van m.. Maar hij maakte t na 10 maanden uit, 25 augustus. (1 dag na mn verjaardag Boos! ) en toen ben ik een jaar lang vrijgezel geweest, ik kon m maar niet vergeten.
Maar nu ben ik wel hartstikke verliefd en hoop dat het wat gaat worden. Lachen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 15:19

*steekt dr hand op* Haha! Want ik ben ook nog vrijgezel, is ook niet zo gek aangezien ik 16 ben Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 15:22

Ook ik ben vrij gezellig, al zou het eerder neigen naar héél erg gezellig Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 15:28

Aha, er komen er steeds meer.. Lachen

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 15:30

Nou ik ben geen vrijgezel meer en wil dat ook absoluut niet. Ik ben hartstikke blij met mijn vriendin, en ik denk dat als het ooit uit zou mogen gaan dat ik dat nooit zou kunnen verwerken. Ik heb deze vriendin nu en kan/wil haar nooit mer kwijt. Zo denken we er allebei over! We denken zelf dan ook dat onze relatie niet stuk gaat. Auk is voor mij gewoon de ware, ik ben er nu echt achter gekomen hoeveel je van iemand kan houden. Iedere dag dat ik haar niet zie is weer en rotdag en ben ik chaggie en elke dag dat ik haar wel zie ben ik happy en erg gelukkig. Ik ben blij dat ik haar gevonden heb.

Maar ik begrijp niet wat er nou zo positief kan zijn aan vrijgezel zijn, want als ik vrijgezel zou zijn weet ik zeker dat ik me dood zou vervelen, ik kan gewoon niet zonder haar.