Lecturama AAAARGGHHHHH!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Lecturama AAAARGGHHHHH!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 10:56

Ik heb een maand of 2 een proefpakketje van 3 euro aangevraagd en dat heb ik netjes gekregen en betaald.

Nu kreeg ik opeens een vervolgpakket en een rekening van 90!!!!!!!! euro binnen of ik dat maar even wilde betalen. Ik dat pakket meteen met de PTT weer terug gegeven en die rekening retour afzender. Nu krijg ik IEDERE WEEK!!!!!! rekeningen in termijnen, per maand, etc. Om dat pakket maar te betalen die allang weer terug is. Ik heb brieven geschreven, aangetekend, gewoon mee in in de envelop weet ik veel. Ik heb opgebeld alles, maar ze zijn niet te bereiken telefonisch.

De rekeningen komen ook ALTIJD zaterdags wanneer je ook niet kan bellen. Ik baal hier enorm van omdat de rekeningen steeds hoger worden omdat ik niet betaal, want ik heb nergens om gevraagd of voor getekend of wat dan ook!! Ik heb zelfs geen pakket meer!

Dus mensen vraag NOOIT een proefpakket aan, want ze blijven je lastigvallen.

Merilyn

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:00

Jeetje..

Kan je de consumentenbond niet bellen? Volgens mij is dit namelijk strafbaar..

Of schakel je rechtsbijstand in als ze te lastig worden.. Zij zijn degene die een fout hebben gemaakt, niet jij!!

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 11:09

Grrrrrrr ik zal even contact opnemen met de consumentenbond, anders vrees ik dat ik zelf even zinloos geweld moet gaan plegen. Boos! GRRRR