ww

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:55

Gelukkig , en nu niet TOCH gaan twijfelen he over dat mailtje Tong uitsteken

Fijne mail van Rene , lekker simpel , nieuw begin.

Geweldig hoor !!

En als je er maar van geleerd hebt , je weet nooit precies hoe een ander over je denkt , dus kun je je er beter niet druk over maken , zorg dat je je goed voelt over jezelf , daar heb je pas wat aan ! Lachen


pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 21:58

Ooooow , heeft ze weeeeer een mail gestuurd !!
Niet doen nu !!!

Je bedoelt het heel erg goed maar nu was het net doorgesproken en dan begin je weer Tong uitsteken

Ik dacht dat je er van geleerd had Knipoog

Echt niet meer mailen hoor , nu is het nog okee maar ik denk dat hij het langzamerhand knap irritant begint te vinden dat steeds zulke mailtjes stuurt.... gewoon niet meer doen , straks voel je je weer net zo rot als eerst anders.

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 23:53

Dat maakt niet uit.
Niet mee bezig houden.

Hoe meer jij je dat afvraagt , hoe slechter hij over je gaat denken Knipoog

Je bent er VEELS te veel mee bezig , laat het rusten.
Niet meer mailen , schrijf alles wat je dwarszit op zoals al gezegd werd , schrijf hem of iemand anders een brief en berg die op ipv dat je hem verstuurd.

Heb ik ook wel eens gedaan , we zijn waarschijnlijk allemaal wel door die periode heen gegaan waar jij nu in zit Lachen

En als ik nu zo'n brief van toen tegenkom , dan schaam ik me dood en ben dolblij dat ik 'm niet echt verstuurd heb Haha!

Ga lekker alles van je af schrijven en bewaar die brieven , lees ze na een paar dagen , weken , maanden nog eens terug en dan kijk je er heel anders naar.

Ik heb ook wel eens een jongen achter me aan gehad die een beetje hetzelfde deed als jij , en dan constant : sorry-sorry-sorry.
Is niet erg en dat zeg je dan elke keer.
Maar als hij voor de tigste keer weer zo'n zeverig mailtje stuurt waar ik er al een paar van gehad heb , alleen in iets andere bewoordingen maar met dezelfde strekking , dan ben ik hem op een gegeven moment meer dan zat natuurlijk , en na een tijdje werd ik pislink dat hij me gewoon met rust moest laten !! Boos!

Als ik er nu nog aan denk ... grrrrrr.

Laat hem met rust nu het nog net goed is , je hebt er niks aan om zulke sorry-sorry mailtjes te sturen , het enige dat je ermee bereikt is een rot gevoel , veel onzekerheid en je jaagt mensen van je weg ipv dat je er een beter contact mee opbouwt.

Je beseft dit ook wel , maar dan meteen vraag je weer wanneer je dan wel weer kan mailen : FOUT !!

Je hebt er niks aan.......ik zeg er niks meer over hoor , dit is nu al de zoveelste keer *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, kirsten87, Lalidan, YandexBot en 193 bezoekers