Gaan jullie maar fijn aan de slag! *update*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Gaan jullie maar fijn aan de slag! *update*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 23:49

UPDATE
Gelukkig mocht ik gister toch nog naar huis, daar leek het in eerste instantie niet naar aangezien de wond maar bleef bloeden en mijn bloeddruk dus veels te laag was.
Maar na een paar uur op de wond te hebben gelegen (niet fijn met al die krammen) werd het bloeden wat minder en na een 2e keer bloedprikkenbleek dat de waardes redelijk op peil waren en mocht ik naar huis! Nu heb ik zo'n oude wijven steunkous, omdat het been toch wel erg dik is. Maar naar omstandigheden gaat het volgens mij wel erg goed. Ik heb vanavond zelf mijn hengst en Ozep binnengezet. Mijn moeder heeft de rest van de paarden gedaan waaronder mijn merrie, die had vanmiddag al wat aan me gesnuffeld en wat ze rook beviel haar niet. Zodra ze me nu ziet gaat ze compleet flippen . Ik mag nu ook nog niet douchen en moet me met een washandje behelpen, ik hoop dat ze het vergeten is zodra ik weer lekker naar badschuim ruik.


Ik hou nog even weekend! Party!! Haha!

Morgen moet ik namelijk opdraven in het ziekenhuis om de pen uit mijn been te laten halen dus ik mag nog een paar dagen thuis blijven!

Ik weet niet of ik dezelfde dag al weer kan trappen lopen, misschien lukt dat de hele week wel niet.
Aangezien paps en mams vast niet de computer voor me naar beneden zeulen betekend dat dat ik dus voor onbepaalde tijd boktloos ben.
Laten we hopen dat ik weer snel online ben, dan kan ik ook weer snel te paard! Sigaar
Laatst bijgewerkt door ibikus op 30-10-02 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 00:15

Heel erg veel sterkte morgen!!!
Niet teveel er tegenop kijken hoor, dat is nergens voor nodig hoor. Vanaf nu wordt alles beter, heus!
Zet 'm op!!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 00:23

Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer online, én zit je ook snel weer op je paard!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:42

Joepie dan... NOT. Maar goed, je bent dan wel van dat ijzerwerk verlost. Alweer bijna een jaar geleden joh, dat ongeluk...

Sterkte en tot Boks!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:33

Brrr...nou heel veel sterkte hoor!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:35

Jij liever als ik! Maar ik zit nu ook thuis, want ik ben een beetje grieperig. Dus ik duik zo mijn mandje weer in.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:55

euh vind je het erg dat ik liever aan het werk ga?
Veel succes en hopelijk zit je binnen notime weer boven Lachen

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:44

Hoop dat het meeviel. Haha! Kun je weer door de poortjes op het vliegveld zonder dat alles begint te piepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:49

Hopelijk ligt Sjuim inmiddels allang weer bij te komen van dit avontuur, straks maar eens even een telefoontje aan wagen, even vragen hoe het gaat.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:52

heel veel sterkte en hopen dat je weer snel kan bokken, kan je niet gewoon vor een laptop vragen? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:43

Gisteravond even een telefoontje aan gewaagd en Sjuim was inmiddels alweer lekker thuis. De ingreep was goed gegaan gelukkig, als er geen complicaties optreden dan zal het gewoon herstellen en zal het alleen maar beter worden.
Hopelijk heeft ze zelf snel de kans om een update te geven.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:50

Bloos ik was helemaal vergeten dat het gisteren was!

Snel weer de trap op he?