Lage bloeddruk gevaarlijk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Lage bloeddruk gevaarlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 23:49

In elk geval stoppen met lijnen! Dit gaat de verkeerde kant op, Elke.. alsjeblieft, denk aan jezelf meid.


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Lage bloeddruk gevaarlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 00:00

siets schreef:
snowdon schreef:
In elk geval stoppen met lijnen! Dit gaat de verkeerde kant op, Elke.. alsjeblieft, denk aan jezelf meid.


en het klinkt misschien hard, komt heel misschien ook verkeerd aan, maar ik heb in je profiel gekeken, maar pas je echt wel op meid . Je bent al zo slank


Idd... Elke, kijk nu eens zelf naar de foto's van jou op Snowdon afgelopen mei/juni... en dan naar wat oudere foto's... Je bent je doel voorbij gestreven en weet van geen ophouden heb ik t idee.

Sorry dat ik t even bot zeg en sorry dat ik t via dit topic zeg, maar je bent TE mager, je botten steken haast uit... je mag echt niet nog meer lijnen... gezond eten is belangrijk, maar minder eten/drinken is niet echt verstandig.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Lage bloeddruk gevaarlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 11:31

ho pell, niet overdrijven! Dit kan Elke zelf nog wel redden... de stap naar een psych is groot voor sommige mensen.


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Lage bloeddruk gevaarlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:34

Ik denk niet dat de TS gaat reageren. Dat kan je ook moeilijk van haar verwachten. Ik hoop alleen wel dat ze alles leest en goed in d'r opneemt... En natuurlijk hoop ik van harte dat ze er aan uitkomt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Fayyah19, Flew, GrapeshotBot, JessicaK, Kairos, wemkelover en 157 bezoekers