geschoten in Venlo... (UPDATE!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

geschoten in Venlo... (UPDATE!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 10:56

Gisteren ben ik met Ilona naar stad uitgeweest hier in Venlo.. Het viel al op dat er veel politie was en de ME reed ook rond (wat te verwachten was natuurlijk). Het was een stuk minder druk dan normaal, maar we hebben eigenlijk niets gemerkt van onrust verder. Totdat een vriendin van een vriend van mij naar die vriend toekwam: "Er is geschoten in een cafe" (naam zal ik even niet vermelden.. het staat ook nog nergens bij het nieuws, waarschijnlijk om onrust te verkomen) Was toch wel even schrikken, want je voelt je opeens een stuk minder veilig. Maarja, daarna nog even rondgelopen om jas op te halen toen we naar huis gingen en we hebben nog steeds niets gezien van de onrust eigenlijk. Alhoewel ik toch wel een heel gespannen sfeer voel aankomen hier.. Ik weet niet hoe lang het nog goed zal gaan tussen de allochtonen en de autotochtonen hier.. ik denk dat het wel eens een keer heeeeel erg fout kan gaan.
Maarja dat er geschoten wordt.. alweer zoiets..
Laatst bijgewerkt door Sypheron op 27-10-02 14:26, in het totaal 2 keer bewerkt


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 12:11

XoNo: er werd trouwens ook nog gezegd dat er eigenlijk een 'knokploeg' uit Rotterdam zou komen gisteren, maar daar heb ik niets van gehoord...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 12:19

Clautje schreef:
stel dat jijzelf of 1 van je vriendin in dat café was.....


dat had goed gekund... we zijn meestal rond die tijd in dat cafe, maar we wisten gisteren eigenlijk al dat we ons daar iig beter niet konden bevinden..


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 14:06

update!: ook een politie-agent buiten westen geslagen vannacht hier in venlo hoor ik net van een vriend.. hij hoorde het net op de radio.. het gaat echt mislopen hier..

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 14:25

bron L1 (www.l1.nl)

Politieman knock-out geslagen in Venlo

In Venlo is een politieman bewusteloos geslagen bij de aanhouding van een snorfiets, waarop drie mensen reden.

De vermoedelijke dader, een 22-jarige Venlonaar, kon enige tijd later met behulp van een politiehond worden aangehouden. Hij gedroeg zich bij zijn arrestatie erg agressief. De politieman moest zich in het ziekenhuis laten behandelen. Hij liep een kneuzing aan zijn hoofd op. Het incident gebeurde in de nacht van zaterdag op zondag op de Oude Markt in Venlo. Terwijl de politieman de 19-jarige bestuurster van de snorfiets aansprak, werd hij van achteren neergeslagen. Een tweede politieagent wist zich de man met pepperspray van het lijf te houden.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 17:06

nee ik denk dat ze het dan wel bekend hadden gemaakt. Nu hoor je er niets over dus ik neem aan dat er geen slachtoffers zijn gevallen. Maar ze willen het denk ik wel stil houden

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 18:13

ja ik weet het Kim, maar dat soort dingen zijn weer anders. Natuurlijk net zo erg, maar dit is iets wat na aanleiding van een andere geweldpleging komt en het wordt zo steeds erger...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 18:14

Kleintje schreef:
Is er ook ergens een bron/nieuwsbericht over de schietpartij???


Nee, nog niet.. Maar ik denk dat er geen slachtoffers gevallen zijn en dat de gemeente en politie het een beetje van het publiek en openbaar weg wil houden ivm nog meer geweld en aanwakkeringen hierover..

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 22:22

assie schreef:
Bijv die uitsmijters bij de Loco (ander café in venlo, waar ik altijd heen ga), die zijn erg leuk, aardig, niet agressief en intelligent en dat zijn echt geen rasechte nederlanders.


... ze zijn wel aardig hoor maar niet agressief zou ik niet zeggen... heb er verschillende van al vaak genoeg een zatte gast die meiden had lastig gevallen zien in elkaar slaan... dat hoor je als uitsmijter ook niet te doen. En als ze zo intelligent waren konden ze ook gaan studeren ipv als uitsmijter overal te werken..

Ik zeg niet dat er geen aardige allochtonen zijn, maar wel dat die er iig niet bij horen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, aliida, Antonius, GoogleAdsense, katinker, Lipstick, Stephaniiee_, Telpeva, Westhof en 199 bezoekers