hoe zet je iemand uit je hoofd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

hoe zet je iemand uit je hoofd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 16:34

Nou, ik vind al een hele tijd een jongen heel erg leuk, maar het kan gewoon echt niks worden, door meerdere oorzaken. Maar nu moet ik hem dus uit mijn hoofd zetten,en da's nog helemaal niet zo makkelijk merk ik Hoe doen jullie dat? ( het probleem is ook nog dat ik bijna tentamens heb en de hele tijd met mijn hoofd bij die jongen zit , da's echt niet handig.... Frusty )

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 17:10

nieuw slachtoffer zoeken werkt het beste Knipoog
Gewoon veel leuke dingen doen, en ondertussen bedenken hoe slecht hij is...
succes!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 17:12

Ken het Scheve mond Er is niet echt een oplossing voor te verzinnen, het lukt mij nog steeds niet. De jongen een hele tijd niet zien, kan werken, maar kan ook averechts werken, omdat je dan na die tijd zo happy bent dat je hem weer ziet, dat het niet-zien voor niks is geweest.

Ik zou het advies van Ethelate maar opvolgen Lachen Nieuw slachtoffer zoeken, en dat is héél moeilijk, maar ik zou het toch proberen.
Succes iig Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 17:22

Asje, ben je nou nog steeds niet over mij heen???

Dat wat je niet kan krijgen wil je het liefst. Tijd moet er over heen gaan. Afwachten dus. Inmiddels moet je je zelf lekker vermaken met andere jongens.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 18:26

Prima schreef:
Asje, ben je nou nog steeds niet over mij heen???

Dat wat je niet kan krijgen wil je het liefst. Tijd moet er over heen gaan. Afwachten dus. Inmiddels moet je je zelf lekker vermaken met andere jongens.


Wat een wijze woorden, Prima Knipoog Haha!
Maar ik denk dat je wel gelijk hebt: iets wat niet kan of mag, is altijd extra aantrekkelijk.
En het grote nadeel is dat door zijn onbereikbaarheid ook zijn mindere eigenschappen niet opvallen, het blijft dus een ideaal zonder slechte gewoontes ed.

Ik denk ook niet dat er een speciale manier is om iemand te vergeten.
Vaak wordt gezegd "er niet aan denken", maar dat werkt imo. niet, je kunt je gedachten niet opzij zetten.
Ook iemand bewust ontwijken werkt naar mijn mening averechts, zo ga je de persoon in kwestie nog meer idealiseren.

Misschien helpt het om hem juist niet te ontlopen zodat je ook zijn zwakkere kanten ziet ?
Veel sterkte in elk geval.......

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 18:35

Aaah.. ik weet wat je bedoeld.. Scheve mond Ik heb het afgelopen 2 jaar meegemaakt, met een jongen die bij me in de klas zat, we zagen elkaar wel zitten maar.. een relatie kon dus niet om bepaalde redenen en.. Ohw!
That's so frustrating.. Frusty
De beste oplossing is afleiding te zoeken... Beter geen andere jongens, want straks ben je die ene vergeten, en dan ben je weer gek van die ander Haha!
Geen droevige liedjes luisteren, gaan shoppen, enz enz...
Succes ermee!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 18:35

Nouja, dat helpt ook niet hoor, ik zie veel van zijn zwakke kanten hoor, vind hem al lang niet meer zo knap als dat ik hem vond. En toch blijf ik verliefd Frusty

Ik moet gewoon een jaar naar Amerika ofzo, dan kom ik wel over hem heen (vind ik op zich wel een goed smoesje om naar Amerika te mogen Knipoog Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 19:18

Ethelate schreef:
nieuw slachtoffer zoeken werkt het beste Knipoog
Gewoon veel leuke dingen doen, en ondertussen bedenken hoe slecht hij is...
succes!


Yep, gewoon een nieuwe zoeken helpt goed. Tegelijkertijd lekker met je vrienden optrekken om gezellige dingen te doen. Je zult zien dat dat echt helpt.
Leren is natuurlijk lastig. Misschien kun je in de bibliotheek studeren, dan zit je tenminste niet alleen en dat werkt vaak hartstikke goed om bezig te blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 19:31

Heel veel leuke dingen doen, toen ik mijn relatie stopzette, heb ik een maand lang ieder weekend volgepland met alleen maar leuke dingen, met heel veel leuke vrienden. Daar knap je zo van op!! In ieder geval je vrienden opzoeken, die zijn niet voor niets je vrienden, en die kunnen je het beste erboven op helpen. Sterkte en succes!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 19:35

Probeerde tessa ook toen ze het had uitgemaakt, maar het lukte haar niet echt. Toen kwam ze maar weer bij mij Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 19:36

Prima schreef:
Probeerde tessa ook toen ze het had uitgemaakt, maar het lukte haar niet echt. Toen kwam ze maar weer bij mij Party!!


Uitzonderingen bevestigen de regel Prima!!! was de liefde waarschijnlijk toch niet helemaal over Haha! ( gelukkig maar voor jou)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 19:38

mmm, voor haar ja! *LOL* Kijk andre s eens ff wat ze had moeten missen! (je hebt gezien hoe knap ik was. tsssk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 20:15

Prima schreef:
mmm, voor haar ja! *LOL* Kijk andre s eens ff wat ze had moeten missen! (je hebt gezien hoe knap ik was. tsssk)


Hahahha, tja het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk!!!

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 23:43

Dankjewel voor jullie adviezen Haha! Ik ga morgen gewoon even me volop op school storten, misschien dat dat helpt. Ik weet het anders ook niet hoor. Aan de ene kant is hij echt heeeeeel erg leuk, maar aan de andere kant zo onbereikbaar.
Wel grappig om te zien dat ik niet de enige ben die hiermee zit.

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 20:28

Nou heb me vandaag wel redelijk op school kunnen storten, maar ik blijf gewoon telkens aan hem denken. grrr het is zo frustrerend als het zo onbereikbaar is allemaal Verdrietig