Het is allemaal te veel...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

osanta

Het is allemaal te veel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 22:38

\aaaaa
Laatst bijgewerkt door osanta op 02-04-24 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Re: Het is allemaal te veel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:44

Je hebt enorm veel te verduren gehad.
En helaas geen fijne therapie gevolgd.

Toch ben ik er van overtuigd dat er voor jou ook een fijne therapie bestaat.
Zou toch fijn zijn als iemand je kan en wil helpen.

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 22:45

luuntje schreef:
Je hebt enorm veel te verduren gehad.
En helaas geen fijne therapie gevolgd.

Toch ben ik er van overtuigd dat er voor jou ook een fijne therapie bestaat.
Zou toch fijn zijn als iemand je kan en wil helpen.

Er zou een therapie zijn die mij erg zou helpen , en dat is equi-therapie .
maar dat ziet de verzekering niet als een echte therapie dus word niet vergoed , en het is echt heel duur.
dus dat word 'm niet...

AngelHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:47

Zo erg voor je. :(:)
Super veel sterkte. Y;(
je kan het meid.
Je kan me altijd een berichtje sturen !

Xxx Romy

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 22:48

Shakiralove4 schreef:
Zo erg voor je. :(:)
Super veel sterkte. Y;(
je kan het meid.
Je kan me altijd een berichtje sturen !

Xxx Romy

Dankjewel !

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:51

Ik ga je even een pb sturen :)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:53

Jeetje wat heb jij al veel meegemaakt!
Kn je helaas niet helpen maar wil je wel veel sterkte wensen!
Ook jij komt er wel! :(:)

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 23:03

meisje_ schreef:
Jeetje wat heb jij al veel meegemaakt!
Kn je helaas niet helpen maar wil je wel veel sterkte wensen!
Ook jij komt er wel! :(:)

Dankjewel !

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:22

Wow, wat een verhaal.... Je weet duidelijk wat het is om dapper te zijn (te vertellen dat je rookt, blowed en aangifte hebt gedaan van de seks en het naaktfoto verhaal aan je moeder verteld) en je weet wat het is om door te gaan...

Wat ik je mee wil geven is dat de ene therapeut de andere niet is, zo iemand moet je ook een persoonlijke klik mee hebben. Blijf het alsjeblieft proberen en neem deze post mee, een brief geven is gemakkelijker dan het hele verhaal te vertellen...! Hoe gaat het met je broer en zus?

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 23:29

Rauka schreef:
Wow, wat een verhaal.... Je weet duidelijk wat het is om dapper te zijn (te vertellen dat je rookt, blowed en aangifte hebt gedaan van de seks en het naaktfoto verhaal aan je moeder verteld) en je weet wat het is om door te gaan...

Wat ik je mee wil geven is dat de ene therapeut de andere niet is, zo iemand moet je ook een persoonlijke klik mee hebben. Blijf het alsjeblieft proberen en neem deze post mee, een brief geven is gemakkelijker dan het hele verhaal te vertellen...! Hoe gaat het met je broer en zus?

Met mijn broer en zus gaat het prima , hun hebben hier veder ook geen problemen meer mee.
Ik heb denk ik nu wel 7 therapeuten gehad , maar ze gingen allemaal te snel.
en dat gaat dus niet bij mij . En daar gaan veel therapeuten de mist mee in..
maar ik hoop dat ik wel een goeie tegen kom , en nu wel veder met mijn leven kan.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:39

Wat een verhaal! Je bent wel een bikkel hoor!

Heb je weleens gedacht aan alternatieve therapie? Misschien iets in combinatie met handwerk of buiten dingen doen of iets dergelijks?

In ieder geval erg veel sterkte en liefs toegewenst! :(:)
Laatst bijgewerkt door hannah41 op 29-12-15 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:42

Je bent al best ver gekomen... je schrijft dat ze op de groep vinden dat je het goed doet en dat je binnen een half jaar zelfstandig zou kunnen wonen... dat is echt heel knap en allemaal je eigen verdienste!

Dat er ergens een loser is die kennelijk het belangrijk vind om jou weer te proberen neer te halen door een laffe actie... is echt heel erg... en snap dat je daar verdrietig en angstig van word.... maar je hebt al zoveel overwonnen... zulke domme acties van losers kan je ook hebben... je hebt al super gehandeld door je moeder te bellen en aangifte te doen... ja het is enorm prut dat het is gebeurd maar jij hebt geen controle over de acties van anderen mensen.

Je hebt wel controle over jezelf en je eigen toekomst... en je bent al super ver gekomen... vecht voor jezelf... je kan je verleden niet wissen ... maar je kan wel NU doen en denken wat JIJ wil... SUCCES!

ikkkke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 10:19

Pfoe, het is niet niets wat je allemaal meegemaakt hebt :(:)
Wat die naaktfoto betreft: super dat je aangifte hebt durven doen!!!!! Kan de politie die foto niet (laten) verwijderen? Ik denk dat als mensen die foto al gezien hebben, ze jou daar op straat niet direct mee gaan lastigvallen. Ze zullen er wellicht niet mee te koop willen lopen dat ze naar dergelijke foto's kijken op internet. En als dat wel zo is: het zegt meer over hen dan over jou!

Ik vind het een beetje vreemd dat jij geen hulp kreeg na het overlijden van je vader omdat je nog zo jong was. Oké, je was jong, maar dat wil niet zeggen dat je geen hulp nodig hebt of dat er geen hulp mogelijk is! Jonge kinderen rouwen misschien op een andere manier, maar ze kunnen zeker en vast ook rouwen!

Berichten als die van W zou ik persoonlijk op sociale media negeren en verwijderen. Dat is een beetje het nadeel aan sociale media zoals Facebook: iedereen kan eender wat op internet zetten over jou, helaas.
Maar mensen die jou kennen zullen wel weten wat jij wel en niet zou doen.

Het lijkt me logisch dat je niet onmiddellijk je hele leven op tafel gooit bij een therapeut waar je nog geen band mee hebt. De meeste mensen doen dat trouwens niet, en terecht! Het is aan de therapeut om jou te motiveren om te praten. Dat kan op verschillende manieren gebeuren.
Het kan ook zijn dat gesprekstherapie gewoon niets is voor jou en je meer baat hebt bij een andere soort therapie bv. creatieve therapie, dramatherapie, animal assisted therapie (therapie met assistentie van dieren dus), ... Er zijn vele mogelijkheden!

Soms lijkt het goed te gaan en ben je zo blij dat het even allemaal wel goed gaat. Helaas valt er dan soms iets voor wat je weer helemaal naar beneden haalt. En dat is gewoon frustrerend! Maar helaas zit het leven zo in elkaar: nu gaat even alles lekker, dan is er weer veel aan je hoofd,... Een troostende gedachte? Nee, zeker niet! Je wil gewoon dat het goed gaat dat je uit de miserie bent,... maar je hebt spijtig genoeg vele dingen niet in de hand. Wat je wel in de hand hebt of kan leren hebben is hoe je omgaat met tegenslagen. En natuurlijk heb je tegenslagen en tegenslagen en zal je het met bepaalde dingen altijd heel moeilijk hebben als ze gebeuren, maar je kan wel iets veranderen aan de algemene manier om om te gaan met moeilijkheden.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 13:38

Therapie met paarden, klinkt mooi.
Jammer dat het niet vergoed wordt.

Kan mij ook voorstellen dat het fijner is om met een therapeut te gaan wandelen of te tekenen.
Je kan dan vertellen zonder iemand rechtstreeks te hoeven aankijken.

ikkkke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 21:14

Ik weet niet precies hoe het zit met vergoeding en therapie met paarden. Maar blijkbaar kan het wel gedeeltelijk terugbetaald worden als de therapeut aangesloten is bij bepaalde overkoepelende organisaties... Er zijn hier wel mensen op het forum die hier meer van weten...

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 21:16

Jep klopt inderdaad. Hoenderloo en mijn pleegouders werken samen en wij geven ook therapie met paarden aan kinderen.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:35

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 14:16

Oh meis, wat heb je al een boel achter de rug. Zou je het liefst een dikke knuffel willen geven, en met een kop thee en m'n kat hier op de bank zetten, zolang als je wilt, om tot rust te komen.

Kan je helaas niet praktisch helpen, maar mocht je iets kwijt willen of even willen brainstormen; heb met depressie en de bijbehorende medicijnen, therapie etc. ervaring, en een luisterend oor uiteraard. PB is altijd open :)

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:32

Echt ongelovelijk kind ben je hè,13 dec 2013 zou je de paarden eten gaan geven , maar je besloot om op mijn liefste nina te gaan rijden in het donker en op een spek gladde wei, wat je gelijk Door moet hebben gehad, want de wei was namelijk nog te glad om er gewoon op te lopen laat staan rijden jij bent in rengalop onderuit geklapt waardoor nina een zware peesblessure heeft over gehouden.jij mocht wel is stappen op de paarden maar meer niet , achteraf heb je ze laten rengaloppen, wedstrijden tegen elkaar laten rennen , ze zelfs laten springen ...je bedreigde de kinderen dat als ze iets tegen mij zouden zeggen je ze inelkaar zou slaan !!! Mijn arme arme oude paardjes zo afraggen Hoe kon je .. ik vertrouwde je als hoofd van de verzorg meisjes maanden en maanden heb je mee gelopen met me en de verzorging van corrie en nina. Jij wist hoe voorzichtig ik met de paarden omging en vooral omdat ik dat jaar ervoor al genoeg elende mee maakte en ook met de ponnies die in 2012 afgeslacht waren op me weide. Jij wist dat ik het allerbeste voor had voor me paarden. Jij die besloot op een spekgladde weide in rengalop nogalliefst boven op de dijk...mijn nina zo verongelukt....een monster ben je jaah met je zielige aandacht gedoe hier. .weet je nog dat je weer is was weg gelopen hè ik weet het nog goed, je ouders deden geen moeite om je te zoeken , dus ging ik je zoeken en vond je slapend in de stal....ik nam je op in me huis en hart en jij bevuilde dat.....zal maar me mond houden zeker over je laatste actie hè denk je nou echt dat ze het niet gaan onderzoeken , ziek meisje ben jij zeg bahbah.voor mensen die willen weten wat de laatste actie was, vragen in pbtje maar een linkje ...owja dankzij jou is nina zo erg kreupel en wat nou over een trailer ppfff jij bent een gevaar voor de paarden .....shame in you ....afzender w

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:38

Zo dan, ga je lekker?

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:44

Uitgepraat?
Snap je frustratie maar niet zo netjes om het hier neer te zetten. Ook niet netjes dat ze dat deed maar het is beter om dit privé uit te praten.
Sterkte met je paardje, dat wel. :(:)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:45

Kunnen we een topic uit 2015 een rustige dood laten sterven? :')

paramuse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:46

Nou nou.... die toon mag toch echt een stuk vriendelijker.
Ik kan me voorstellen dat er dingen zijn gebeurd, vecht dit dan niet op het internet uit.

Ts wil hier haar verhaal kwijt en heeft zo te horen meer te verduren gehad dan iemand zou moeten in een leven.
Ik vind het knap dat je niet hebt opgegeven en zo hard terug vecht.
Hoe gaat het nu met je ts?

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:47

*Tem* Volgens mij in het nog steeds niet de bedoeling om een persoonlijke vete uit te vechten op Bokt.
Laatst bijgewerkt door Djoena op 28-11-16 00:59, in het totaal 1 keer bewerkt

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:49

Had ook al getemt dit is niet netjes :n