de telefoon ging....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 13:33

Ik lach me rot, ikke ben niet zenuwachtig en zat lekker te bokken en msnen, komt mn broertje naar boven, zeg weet je hoe laat het is (1 uur) ik huh, oh ja boeie, gaat op dat moment de telefoon, met plette (decaan) ik heb slecht nieuws(ik denk he, das snel Tong uitsteken ) voor je broertje, woehaa, wat een lol(hij zit er zelf niet echt mee hoor, anders had ik medelijden gehad) afijn, verder is het nog stil, ik wilde nog vragen wanneer hij mij zou gaan bellen, maar toen had ie alweer opgehangen, flauw hoor, afijn, ik moet nog een halfuurtje wachten dus.
Hoor je evenlater mn broertje, ja ik ga echt feesten dit jaar, maar ik heb wel het gevoel dat ik iets mis, tja toen kon ik het niet laten om te roepen "ja je diploma!"
Ondertussen vind ik het wel flauw, dat ze hem gelijk bellen en mij een uur laten wachten om te vertellen dat ik ben gezakt, heel gemeen, ik als ware optimist ga er niet vanuit dat ik ben geslaagd om 2 redenen, 1: dat zou betekenen dat ik als ik mn best zou doen cum laude zou slagen, en 2: ik zou mn best moeten doen om te zakken, wat betekent dat dat hele examen niks voorstelt Verward wat mij brengt tot de conclusie dat de telefoon straks nog over moet gaan.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:38

Toch wel balen voor je broertje... Maar ja als hij er niet mee zit...
Ik hoop dat jij geslaagd bent!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:40

wat banketstaaf dat ze niet meteen zeggen over jou. bij mijn broers deden ze dat wel (ja uw zoon is gezakt. maar de andere is wel geslaagd hoor) maarreh jammer voor je broertje. en ach volgend jaar nog een jaar