verhuizen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

verhuizen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 21:26

ja it giet oan.
Wij gaan vrijdag beginnen met de verhuizing.
Maar door allerlei moeilijke omstandigheden. Verdrietig
zijn we erg achter op het schema.

Zo moest je al een maand van te voren je adres wijzigingen bij de Ptt door geven en je adres wijzigings kaarten bestellen.

Ze zijn nog niet binnen dus weet niemand op tijd waar we gaan wonen. Verward
Maar ja er zijn ergere dinge.
Jee man wat komt er dan veel op je af.

We hebben eigenlijk verder nog niets geregeld.
Boxen moet ik nog bestellen,hoop ik dat ze die in vooraad hebben.
Ook hooi en stro moet er nog komen.

En ons eigen slaapkamer en kamers moeten nog een verfje.
En 1 november moeten we al uit dit huis.
Dus ik zal ik denk ik vanaf vrijdag even niet bokken.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:37

Ja, verhuizen is stressy!
Succes er mee en het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:42

Ik weet wat het is om te verhuizen... en zeker als alles niet loopt zoals je het hebt gepland! maar als je straks helemaal op je nieuwe plekkie zit... en alles voor elkaar is... nou veel succes met het verhuizen en alles er om heen!!!! het komt allemaal goed!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:03

Hooi en stro is zo gekocht, dat hebben de boeren nu gewoon op zolder liggen, reken op een 2,5 a 3 euro per pak.
Boxwanden, die standaardmaat 3m. hebben ze vaak wel op voorraad, kwestie van even rondbellen, ik heb goede ervaring met Zuidema uit Tolbert, jonge vent die nog graag aan het werk wil, die maakt wel tijd voor je als hij dat niet heeft....
Verven is zo gedaan joh, zeker met die handige vent die jij in huis hebt!
en wat de post betreft....gewoon snel invullen en opsturen. Je vrienden en familie weet dat je verhuisd bent, de rest van de post komt heus wel. De nieuwe bewoners van eht oude huis zullen ook heus de beroerdsten niet zijn, die willen het vast wel even voor je bewaren.

Kop op Thea, het gaat allemaal goed komen. Het wordt prachtig, en je zult er erg gelukkig zijn, met je eigen paard in de achtertuin, terwijl Frans de bak voor je sleept.
Verhuizen is een rotklus, je kan er enorm tegen op zien, maar als je eenk er bezig bent, is het ook zo klaar! Echt waar, binnen een dag ben je weer ingericht!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:22

Ik krijg over 4 weken de sleutel van mijn nieuwe huis, dus ben ook aan het kijken wat er allemaal geregeld moet worden.
Je post laat je gewoon een paar maanden doorsturen naar je nieuwe adres. En verder hoop ik voor je dat je veel hulpvaardige en vooral handige vrienden hebt! Veel succes.