wat vinden jullie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 14:06

Ik heb zaterdag een personeelsfeest dat de hele dag duurt. Ik ben dus niet voor 12 uur 's nachts thuis. Mijn stalgenoot is op vakantie en ik heb dus de verantwoordelijkheid over de paarden; mesten en voeren, uit de wei halen etc. De boer zet de paarden wel 's ochtends in de wei. Maar nu kan ik dus de hele dag niet naar de paarden en ik vind het verschrikkelijk!! Zit ik me nou aan te stellen en moet dat een keer kunnen? Ik kan op zich wel aan de boer vragen of hij een keertje wil voeren en de paarden binnen wil halen, maar ik vind het echt heel vervelend. Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 14:23

Ja en ik ben ook helemaal niet sociaal en ik hou ook niet van hele grote groepen!! Maar ja om nu al te weigeren...ik werk er net. Nou ja ik moet het maar zien te overleven vrees ik...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 14:26

Mijn stalgenoot zit in het buitenland en kan ik niet bereiken maar ik weet zeker dat hij het niet erg vindt, daar gaat het ook niet om, maar ik vind het meer erg voor mezelf en de paarden *LOL*

Helaas kan ik niet eerder weg want we gaan met een bus weg en het zal dus wel ergens ver weg zijn.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 14:30

Is zo, maar al ben ik nog zo ziek, ik zorg dat ik altijd toch even naar de paarden kan (erg he) *LOL*

Tja het moet maar... Het is gewoon jammer dat mijn stalgenoot net op vakantie is.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 15:53

Ja wat zal jij een tijd overhouden!!

Ik had verwacht dat ik 's avonds nog naar de paarden kon, al was het om 10 uur, maar als ik pas om 12 uur 's nachts thuis ben wordt het een beetje laat... Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 08:57

Het is dus zaterdag en begint om 11 uur. Ik ga dus 's ochtends vroeg de sallen vast mesten, maar voor andere dingen heb ik geen tijd meer, hooguit poetsen. Daarna gaan ze naar buiten, als het weer goed is (moet er niet aan denken dat het heel slecht weer is, dan staan ze de hele dag binnen!!).

Dan haalt de boer ze vast wel binnen en hij geeft ze dan nog wel voer, maar dan staan ze de hele avond binnen zonder aandacht te krijgen. Nou ja laat ik maar niet zeuren en gewoon gaan. Maar volgende keer ga ik niet meer mee met zoiets!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 16:37

Ik ben blij te lezen dat er meer zijn die niet zo 'sociaal' zijn!!

En ik zal jullie nog wat vertellen, wat jullie echt boos zal maken; ik legde aan iemand (die het ook organiseert) uit wat het probleem was, zegt ze: nou dan krijgen ze toch een keertje geen eten, daar gaan ze heus niet dood van hoor! Boos! Boos! Boos!

Ik kon me nog maar net inhouden!!! Dat zou je eens moeten zeggen tegen iemand die kinderen heeft...pffff.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 13:35

Bedankt voor jullie reacties!

Dank je wel Jasmijn, misschien kunnen we sowieso een keer kennis maken als we zo dicht bij elkaar wonen! Ik heet trouwens Maartje Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie