telsell

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

telsell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 15:09

Ik zit momenteel thuis met een gekneusde rug (leuke hobby paardrijden....), dus dan heb je ineens tijd om allerlei waardeloze tv programma's te kijken.

Ik was dus aan het zappen, komt Telsell langs. Daar zie ik hoe een vrij gezette huisvrouw in no time het figuur van een fotomodel krijgt, hoe je een dekbed tot formaat handtas kan reduceren en meer van dat soort dingen.

Ik sta daar toch altijd een beetje sceptisch tegenover. Het klinkt allemaal net wat te mooi om waar te zijn. Ik vraag me af of er hier mensen zijn die wel eens zoiets besteld heeft via Telsell of een van die andere "Amazing discovery" achtige verkooppraktijken via de TV. Misschien is het wel echt allemaal zo geweldig als dat er beweerd wordt op TV hoor, zou kunnen. Maar heb toch wel een beetje m'n twijfels.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 15:22

Waren bij Radar laatst mensen die hadden een zo'n wonderlijk ontharingsmiddel bij Tellsell gekocht en daar had die vrouw tweede graadsbrandwonden aan overgehouden. Daarbij was het gebruik ook een stuk mionder makkelijk dan op de tv werd getoond.
Afslankmiddelen geloof ik überhaupt niet in de enige manier om af te vallen is volgens mij minder calorieën binnen krijgen en er meer verbranden iets anders kan nooit goed voor je lijf zijn. Soms zie je wel dingen waarvan ik denk: "da's handig" maar ik geloof het allemaal niet zo.
Sterkte met je rug.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 16:33

Hmm.. ik zou daar echt niet snel daar wat kopen
en idd.. ze doen het beter voor dan het is volgens mij
en ook waren er mensen uit nederland en belgie die die afslankpillen hadden gekocht en daardoor waren en een paar overleden Bloos (heb ik iig gehoord)
nou lekker dan, alleen maar door zo'n stom tellsell kanaal
en je word er alleen maar hebberig van Boos!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 16:39

Een vriendin van mij heeft al regelmatig dingen van TellSell gekocht. Van work-out-schok-apparaten (met die plakkertjes op je buik... Frusty ) en buikspier-train-dingen tot wondercrème tegen pukkeltjes.

Alles ligt nu geloof ik werkloos in de kast. 'T was allemaal toch niet zo handig, geloof ik.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 16:56

mijn schoonvader koopt ook van alles bij Tell Sell onder het motto; "je kan er beter mee, dan om verlegen zitten" En nu zit hij dus met 1000 en 1 dingen waar hij niets aan heeft. Het grappige is trouwens dat het meeste binnen een half jaar ook bij de blokker ligt voor de helft van de prijs. Ik heb ooit eens Quick 'n Brite gekocht (ook bekend van TellSell) en het kan nog niet de helft van de dingen wat ze op tv laten zien. De vlek in het tapijt waarvoor ik het gekocht had, zit er nog steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:10

Wat ik zo grappig vind aan die afslank pillen is dat je het voor het eten moet in nemen met 2 grote glazen water.

Doe je dit zonder die pillen zal je honger gevoel ook verminderd zijn door het water en eet je minder, waardoor je dus ook afvalt Lachen

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:09

ja ik denk altijd maar weer aan dat massage apparaat met die ronde magnetische bolletjes.
Zou dat niet iets zijn voor mijn (oude) spieren.
Of meer iets voor mijn al te volle kast.