Wie heeft er ooit een darmonderzoek gehad?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Re: Wie heeft er ooit een darmonderzoek gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 00:25

ik heb ook allerlei vervelende onderzoeken gehad, dikke darm, dunne darmen (dan krijg je via een sonde in je neus contrastvloeistof naar binnen en dan lig je op zo,n tafel en komt er ineens een groot geval naar beneden wat dus op je buik wordt gezet en op en neer begint te schudden, dat zorgt ervoor dat je darmen wat uit elkaar geschud worden) ook heel erg prettig hoor , het dikke darm onderzoek vond ik op zich wel meevallen alleen idd die bochten door, dat is minder, had wel een spuit van te voren gehad en was dus schijnbaar high want ik heb me daar schijnbaar dingen geroepen
een maagonderzoek vind ik echt vreselijk (ze hebben me toen ook met twee man vast moeten houden, want ik trok die slang steeds uit mijn keel)
ook heb ik nog een ruggemerg en een borstbeenpunctie moeten laten doen, dat viel ook wel mee
alleen bij die borstbeenpunctie werd er al gezegt dat zodra die dikke naald in je borstbeen zit en ze gaan dan merg eruit halen dan doet het 5 sec zeer en dan is het ook meteen over en dat was ook zo
de ruggemergpunctie heb ik helemaal niks van gevoeld

dus ja maar ik vond dat dikke darm onderzoek achteraf gezien best meevallen

heel veel succes

** Profiel aan het up-daten... **
# gmkp nr 4 # het gezelligste clubje op bokt!!
http://www.Prince.startje.be/
http://www.dartmoorpromotieteam.nl



madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Re: Wie heeft er ooit een darmonderzoek gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 08:58

Ellebelletje schreef:
@madonya: woow dat is niet niks zeg! wat een onderzoeken


hoi, ja dat was echt niet niks nee,

die onderzoeken kreeg ik n.a.v dat ik heel erg veel afviel (zonder te lijnen) en omdat ik altijd zo moe was, dus eerst bloed geprikt en daaruit bleek al snel dat mijn lichaam allerlei belangrijke vitaminene's ed
afbrak dus moesten ze gaan kijken waar dat vandaan kwam
dus ik moest iedere week bloed prikken en dan die onderzoeken

toen ze eenmaal begonnen met die ruggemerg en borstbeenpunctie heb ik op de man gevraagd of ze nu gingen kijken of ik misschien kanker had, want merg kijken ze meestal alleen maar na voor dat soort ziekte's en dan duurt het wachten op de uitslag echt lang, toen heb ik wel ff in de rats gezeten......

dus al die onderzoeken gehad en wat bleek na die onderzoeken moest ik dus weer bloed prikken en ik kwam weer bij de internist zegt hij heel vrolijk nou je bloedwaarde's zijn weer helemaal goed
ik zo ja en wat heb ik nu gehad dan????
tja dat wist hij ook niet, hij zei het lichaam kan je ziek maken maar zoals je ziet ook weer beter maken!!!!!!

aan de ene kant ben je natuurlijk heel erg blij dat je niks ernstigs mankeert, maar aan de andere kant was ik ook heel erg boos op mijn lichaam, al die vervelende onderzoeken voor jan met de korte achternaam, en eigenlijk maanden in spanning geleefd, want ja tussen die onderzoeken zitten steeds een paar weken, en dan steeds wachten op de uitslag en dan komt daar dus niks uit,

maar ja ik ben ondanks alles heel erg blij dat ik toch gezond ben want dat gaat natuurlijk boven alles

ik wens je heel erg veel succes en idd de voorbereiding is iets erger dan het onderzoek zelf, misschien hebben ze er nu wel weer wat nieuws op verzonnen want dat spul wat je moest drinken was idd niet erg lekker, probeer iig bij het onderzoek zelf te ontspannen hoe moeilijk ook en vraag indien mogelijk om een roesje, ik zelf heb een spuitje gekregen met spul waar je dus ontspannen van werd (high zeg maar)

o ja en reken er ook maar op dat als alles voorbij is dat al die lucht die in je darmen gegaan is er ook weer uit moet als je begrijpt wat ik bedoel

laat je nog weten hoe het gegaan is??

groetjes

** Profiel aan het up-daten... **
# gmkp nr 4 # het gezelligste clubje op bokt!!
http://www.Prince.startje.be/
http://www.dartmoorpromotieteam.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, cinniz123, DieL_Zor, FransienE, Freekfuchs, GoogleAdsense, idje, Ketly, Laura_, Leo, linoleum, Lynnepinny, nayla, onpaard, pjer, rien10, Roosch, ryukapple, xColorCross, xLillith en 150 bezoekers