Wie heeft er ooit een darmonderzoek gehad?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Re: Wie heeft er ooit een darmonderzoek gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 15:18

Ik heb het inmiddels 2x ondergaan.
De eerste keer zonder roesje en dit in samenwerking met een hork van een dokter.
Toen heb ik gezegd dat ik het nooit meer zou laten doen.
Mijn moeder mocht er wel bij zijn(jaja, toen 38 jaar en moeders moest m'n handje vasthouden )
Helaas,een 2e x was wel weer nodig,dus toen heb ik gevraagd of het onder een roesje kon.
Dit was gelukkig geen probleem(ik had inmiddels een schat van een arts).
Hierdoor heb ik er echt helemaal niks van gemerkt.
Het ergste was het laxeren,vooral het drinken van die 4 liter smerig spul(weet even niet meer zo gauw hoe het heet).
Ik kreeg wel gelijk te horen dat er op het eerste gezicht geen schokkende dingen aan de hand waren,maar de juiste uitslag krijg je meestal pas na 1 of 2 weken.

Het is heel belangrijk dat je jezelf goed kan ontspannen,dan maakt het niet uit of je wel of geen roesje krijgt.
Helaas was dit bij mij dit juist het probleem,dat valt nl niet mee.
Sterkte iig volgende week.

I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more.



Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Re: Wie heeft er ooit een darmonderzoek gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 19:58

Ellebelletje schreef:
Klopt ja ik moet de dag ervoor beginnen met Klean-prep..laxeermiddel

Is dat van die vieze grijze dikke soort klei? of heb ik nu iets anders voor me?

@pipi: Als je een roesje krijgt, mag je vriend dan toch mee naar binnen, of moet hij dan echt wachten?

( ik zal me proberen om te ontspannen, oe ik vind het nu al best vernederend om daar zo te gaan liggen )


O ja,klean-prep
Dat wat jij bedoeld,die dikke soort klei is bariumpap,dat is het niet.
Het is doorzichtig spul,de eerste slokken zijn echt mega goor,maar tegen de tijd dat het bijna op is proef je dat niet meer,
Je kan er evt. een flinke scheut siroop door doen,maar ik vond het daardoor helemaal als een blok op m'n maag liggen.
Volgens mij gaat er niemand mee nara binnen als je een roesje krijgt,maar dat weet ik niet zeker.
Toen ik dat moest ondergaan lag ik al in het ziekenhuis dus kon er zowiezo niemand mee.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, anjali, Appieflap, Capriootje, Domi_94, irene_sarah, Jintexx, Kaus, Koekie_186, kwii, Laurora, linoleum, lletam, LWDaisy, MagicBullet, ManonGrr, maya12333, MelissaV, nathe, Suliko, Suusw, Ubermetrics, WendyShet, XxMariellexX, YandexBot en 80 bezoekers