Wat is een goeie niet te dure webcam?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Wat is een goeie niet te dure webcam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 21:31

Wie kan mij helpen?
Ik wil een webcam gaan kopen maar zie door de bomen het bos niet meer Verward
Ik weet echt niet welke ik nodig heb om een beetje knap beeld te hebben, evt. 1 die foto's kan maken, met andere woorden gewoon 1 die goed is maar niet mega duur...

Wat voor 1 hebben jullie en wat kan je ermee?

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 19:16

Wij hebben een digitale camera die ook korte filmpjes kan maken, en als webcam gebruikt kan worden..alleen is die verstopt door broer Scheve mond Ik heb hem even opgezocht en nagevraagd hoe duur die was Haha! het is een digitale camera van trust, en het was destijds rond de 300,- gulden..het is een redelijk goede camera, niet super maar zeker niet slecht! Als je ook nog een plaatje wilt kan ik die eventueel wel even uploaden Haha!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 19:33

Zou je dat willen doen Rosanne? En weet je toevallig ook een type nummer? (weet je broer vast wel als hij hem opduikt, en weet jij meteen waar hij hem verstopt }>
Mijn dank is alvast groot Haha!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 19:52

Nou ik heb het nagevraagd, en even snel in de spiegel een foto ervan gemaakt, kan helaas niet op andere manieren dus is niet erg scherp..ik kan hem nog wel is overdoen als je een duidelijker wilt...Het type is een family C@m 300

Afbeelding

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 20:17

Dank je, dat ziet er al goed uit! Ik ga morgen eens een rondje shoppen en kijken wat dit toestelletje nu ong. kosten moet.
Meteen maar eens zo'n piefie aan z'n broekje trekken wat hij over andere modellen kan vertellen.
Het lijkt wel of op Bokt maar weinigen een webcam hebben? Of iig. geen info erover maar kan het mishebben hoor Haha!
Er is ook zoveel van dat spul op de markt nu, ik hoop dat ik er wijs uit kan worden Clown