na 4,5 jaar uitgemaakt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

na 4,5 jaar uitgemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 18:40

jaja, mijn vriend en ik doen ook mee met de mode van het verkeringen uitmaken, het lijkt wel of iedereen nu beseft dat ze geen verkering meer willen. We hebben na 4,5 jaar een punt achter de relatie gezet, raar idee. Het ging ook echt niet meer, aldoor ruzie, om elkaar heen draaien, allemaal andere dingen die ook heel hard aan de breuk meegewerkt hebben. En ik sta er volledig achter, echt waar. Maar waarom voel ik me dan zo poedersuiker? Ik kan er heel nuchter over praten, twee dagen nadat het uit is gegaan. Ik heb gisteravond, nog geen 24 uur na de breuk heel gezellig met hem zitten praten, we zijn gewoon vrienden. Want ja, we zijn toch 4,5 jaar maatjes geweest. Het was wel een knipperlicht-relatie, maar toch. Het ging het laatste jaar heel erg goed. 13 maanden aan een stuk door. En ik ben blij dat het op deze manier is uitgegaan, als vrienden, en met een nuchtere kijk op de zaken, van allebei de kanten, maar waarom voel ik me nou zo naar? Al mijn vrienden verbazen zich erover dat ik zo relaxt ben, dat ik er zo simpel over praat, en dat doe ik ook. Maar als ik alleen ben, ben ik opeens helemaal niet meer zo nuchter. Want natuurlijk heb ik wel verdriet, het is toch 4,5 jaar wat je even van de een op de andere dag afsluit. Ik heb er gewoon zo'n dubbel gevoel over, aan de ene kant ben ik blij dat ik van alle ellende verlost ben, aan de andere kant mis ik mijn maatje, even een arm om me heen, even knuffelen... raar idee.

Het komt ook in een rotperiode, want ik hoor nu eigenlijk heel blij te zijn, ik krijg een paard van mijn ouders, ik ga hem zaterdag ophalen! En ik ben ook heel blij, maar toch....

Ik word hier in ieder geval helemaal raar van, dit gevoel. Ik weet dat het nog een tijd duurt, ik kom er wel over heen, maar toch... Die eerste paar weken...afschuwelijk!!

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 20:21

Na 4.5 jaar dat is lang. Maar misschien is het ook wel beter zo. Maar kom op, je komt er wel overheen. Maar wel fijn dat je vrienden nog bent. Ga veel plezier maken en je komt er wel overheen! Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 20:32

Denk aan mij
Waar het leven je ook brengt
En voel je vrij
Als je denkt dat het zo beter is
Volg dan je hart al doet het pijn
Ik zal er altijd voor je zijn
Waar je ook denkt aan mij
Keuzes zijn gemaakt
Je nam ze ook voor mij
Er is niets wat ons nu samen houdt
Al die jaren waren zo vertrouwd
Maar dit leven samen gaat aan ons voorbij

Het is moeilijk te begrijpen
En het is niet te verklaren
Dat je zo om iemand geeft
En toch je eigen weg moet gaan

Ik kan jou niet meer geven
Dan de vrijheid in je leven
Waarom moet een mens zo nodig
Op zijn eigen benen staan

Je maakt je vrij
Waar het leven je ook brengt
Denk aan mij
Spreid je vleugels lieve schat neem alle tijd
Ook al duurt het nog een eeuwigheid
Als je nu blijft krijg je zeker spijt
Ik heb liever dat je ergens anders
Denk aan mij
En weet dat ik van je hou
En dat ik voor altijd ergens denk aan jou

Nee je kunt het niet begrijpen
En het is moeilijk te verklaren
Dat je zo om iemand geeft
En toch je eigen weg moet gaan
Oh! Ik wil je niet verliezen
Maar ik mag niet voor je kiezen
En ik kan je niet vertellen
Welke weg je in moet slaan
Dus maak je vrij
En waar het leven je ook brengt schat
Denk aan mij
Weet dat ik van je hou
En dat ik altijd ergens denk aan jou


Heel veel sterkte!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 20:41

Tuurlijk is het moeilijk, ook als het tegelijkertijd een opluchting is.
Je hebt toch 4,5 jaar veel samen gedaan.
Sterkte!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:27

veel sterkte!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 21:55

Ah neeeee, niet Marco Borsato!!! Zo'n mooi nummer!! Ik voel me ook wel opgelucht hoor, het is alleen, als ik alleen ben, dan ga ik piekeren... Ook al weet ik dat het beter is...

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 11:21

Dat het beter is wil niet noodzakelijk zeggen dat het leuk is op dit moment. Maar geloof me die tijd komt echt weer, probeer dingen te doen waar je de laatste tijd niet meer aan toegekomen bent en ga van het leven genieten. Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 11:24

Sja, het is even die eerste periode waar je doorheen moet voordat je eindelijk tevreden zult zijn met de situatie. Er is iets uit je leven weggevallen en dat is een gemis. GElukkig heb je straks een paard dat je af kan leiden. Het komt wel goed met jou hoor. Maar het is niet raar dat je nu voelt zoals je je voelt.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-02 13:04

Tuurlijk komt het goed met mij! Met ups en downs alleen, voorlopig! En het is nu natuurlijk de tijd van het vertellen aan vrienden en kennisen, die vragen gaan stellen, en dat vind ik zo afschuwelijk. Ik ben geen prater, en dan moet je honderd keer uitleggen waarom het uit is gegaan en of je er niet mee zit enz. Het is allemaal een beetje naar, maar ik ben al heel erg opgelucht dat we gewoon vrienden kunnen zijn. We zijn godzijdank niet met ruzie uit elkaar gegaan!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 13:24

Je bent in principe geen uitleg verplicht aan andere mensen. Een kort "het is uit" moet voldoende zijn en daar moeten ze genoegen mee nemen.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 16:23

Heel veel sterkte, maar straks heb je een paardje, kun je je daar op storten, geeft wat afleiding

Succes...

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-02 18:26

Morgen kan ik mijn paardje halen, gelukkig!
En ja, zo zou het moeten, Desiree, maar zo gaat het er in dit gat helaas niet aan toe. Je kan beter de waarheid honderd keer zeggen, anders krijg ik over een tijdje te horen wat ze allemaal verzonnen hebben, en dat doet pas pijn, als iedereen gelooft dat het anders is gelopen... Dus ik vertel maar gewoon de waarheid vanavond, en ik zal er niet verder op ingaan bij gewone 'kennissen', maar mijn vrienden en vriendinnen weten het ook nog niet allemaal, en ik vind dat die wel een uitleg moeten krijgen. Dan weten ze hoe het zit, kunnen ze me steunen!!

Tammyvlier
Berichten: 189
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Tegelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 20:26

bij mij was het ook heel moeilijk. het meeste wat ik mis is leker knuffelen en iemand om me heen als ik het nodig heb. het is toch el fijn dat jullie alletwee achter d beslissing staan, en nog gewoon vrienden blijven. je komt ooit wel weer een nieuwe lover tegen.
Ben in ieder geval blij dat je nu een nieuw maatje krijgt. veel succes ermee

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 19:49

thanx... het zal nog wel een tijdje moeilijk blijven, maar het went gelukkig wel. Alleen een nieuwe lover moet ik nu ff niet aan denken, ik vind het beter zo, maar ik hou nog wel van hem, dat is niet zomaar weg natuurlijk, dat moet slijten. Maar ik mag wel weer legaal om me heen kijken naar leuke jongens!!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 19:57

pniekepnak schreef:
Maar ik mag wel weer legaal om me heen kijken naar leuke jongens!!


Kijk zo mag ik het horen. Haha!