String voor een kind

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

String voor een kind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 16:55

Daar stond net iets over in de krant.
Dat moeders die een string voor hun kind kopen gestoord zijn ofzo?
En dat een string voor vrouwen wordt gezien als een sexy kledingstuk Verward
Ik vind het nergens op slaan hoor...
Ik vind het gewoon veel netter staan, daarom draag ik er zelf ook altijd 1, wil niet anders meer, vind het ook veel lekkerder zitten.
Ik vind een onderbroek geen gezicht in een strakke broek als je die lijnen ziet, maargoed is mijn mening he....

Wat vinden jullie?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 17:04

Ik heb ook liever een string omdat het mooier staat onder een strakke broek. Ik zie ook veel kinderen die ze dragen en zie daar geen kwaad in. Iedereen moet dragen wat hij of zij fijn vind.
Maar ik vind een string niet in de eerste plaats sexy, hoor. Maar misschien dat de heren onder ons daar wel anders over denken.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 17:08

Ik draag een string om dezelfde reden als jij zegt, maar de krant heeft IMO gelijk als ze zeggen dat een string als een sexy kledingstuk wordt gezien voornamelijk door mannen, gok ik. Een van mijn vorige vriendjes hing een keertje mijn was op omdat ik snel weg moest. Toen ik thuis kwam en de was af ging halen vond ik een briefje aan mijn string (toen nog de enige die ik had) met daaraan een briefje: "hmmmmmmmm Tong uitsteken"...

Ik vind wel dat kinderen tegenwoordig te vaak aangekleed worden alsof ze vele jaren ouder zijn. Je moet soms echt goed kijken naar het koppie om te zien hoe oud ze eigelijk zijn. Of een kind een string kan dragen vind ik aan het kind, eerlijk gezegt. Als het kind het lekkerder vindt zitten dan een onderbroek laat het dan lekker een string dragen. Maar, bij kinderen kan ik me nog niet storen aan randjes dus daar zou ik geen string voor gaan kopen.

[edit] typo [/edit]
Laatst bijgewerkt door Wmijn op 12-10-02 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 17:08

Ja, opzich wel sexy, zegt mn vriend tenminste Knipoog
Maar ik vind juist dat mn kont dan mega-er lijkt Haha! *LOL*
Maar goed...boeiend Lachen En kindjes van een jaar of 10 met een string...naah..vind ik niet hoor.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 17:29

Het ligt er ook aan wat voor string heh ?! want als je gewoon eentje heb heel gewoon nou dan zie ik er niet veel sexy's aan maar als je 1tje koopt met kantjes en alles jah dan is het anders...
Enne wat betreft die kindjes jaaa... als hun zich daar lekker bij voelen dan vind ik het niet raar

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 18:37

whahaha doet me denken aan mijn kinders in het summercamp in Amerika... toen die zagen dat ik een string droeg vielen ze zowat steil achterover 'Do YOU wear THONGS???!!' was het commentaar... dus ik 'yeah?' nou 'thats sooo not you..? A string is for sluts! And you're such a normal girl...!' Okee Haha!
Het is maar hoe je het bekijkt *LOL*

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 18:38

Laura schreef:
whahaha doet me denken aan mijn kinders in het summercamp in Amerika... toen die zagen dat ik een string droeg vielen ze zowat steil achterover 'Do YOU wear THONGS???!!' was het commentaar... dus ik 'yeah?' nou 'thats sooo not you..? A string is for sluts! And you're such a normal girl...!' Okee Haha!
Het is maar hoe je het bekijkt *LOL*


That's sooooo not you!

Moest wel even grinniken toen ik dat las *LOL* Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 19:07

In België heb ik ze nog niet gezien, kinderstringetjes, ik draag ze ook vaak, die gewone kruipen ook steeds overal tussen, dus liever eentje die ervoor gemaakt is dan. Vorige week had ik er nog over met m'n dochtertje, of ze ook zo'n "reetveter" wou hebben (ze was aan het helpen met plooien), NEE HOOR, wat 'r antwoord, want als ik dan een scheet moet laten zal m'n broek stinken!!!! HIHIHIHI Haha!

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 20:42

ik heb ze altijd aan zelfs onder het paardrijden !!! ik kan apsoluut niet gewoon zitten met een gewoone onderbroek aan !! vre-se-lijk !! ... mn zusje van 10 heeft ze ook ( wel eens ) aan kzie geen reden waarom niet ... ?!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 20:47

string is veel mooier is een strakke broek vind ik.
met paardrijden en snachts heb ik wel altijd een gewone onderbroek aan.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 21:37

Misschien een vreemde opmerking, maar strings zie je ook zitten hoor! Ze tekenen alleen op een andere plaats af. Ander ondergoed zoals bh of sporttopjes zie je toch ook, ze schijnen door of tekenen af.
Is dat zo'n ramp dan, iedeeen weet toch dat je iets dergelijks draagt. Trouwens, het is toch ook mode boven je heupbreuk je string te showen, over geheimhouding gesproken.
Ik vind wel dat kinderen al gauw ouder gekleed worden of misschien wel zelf willen. Mijn dochter kreeg voor haar zevende verjaardag een soort topje/behaatje met kant. Vond ik zo idioot! Ben altijd bang dat zoiets pedofielen uitlokt.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 21:55

Carys: helemaal gelijk. Ik vind het echt ronduit belachelijk om van kinderen klein-volwassenen te maken. Dat zíjn ze niet. Mijn zusje begint nu te puberen en wordt echt heel volwassen, die heeft nu 1 string die ze nooit aan doet, maar die wordt door mijn moeder hemelzijdank niet in een mantelpakje gehesen om als klein-volwassene door t leven te gaan. No thanks. Er is maar 1 kindertijd en die kun je niet overdoen! Ik voelde me vroeger wel eens opgelaten, maar ik ben zo blij dat ik gewoon kind was tot ik 13 was ofzo, daarna werd ik een echte puber en dat deed ik met volle overtuiging, en tegenwoordig ben ik jong-volwassene schijnt. Maar ik ben vooral mezelf, en dat is het belangrijkste.

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 22:11

ik ken ook zo een meisie Zit ze tegen mijn zus van 15 (nu 16) te banketstaaf over der string welke kleuren ze wel niet heeft !! dat kind is 10 kleed zich als 16 jaar ofzow ik zag haar laatst lopen van achter dacht ik goh wie ben jij Ze leek echt 16 maar van voren zag ik dat "zij" het was !!
Ik zelf heb er 1 Maar mijn moeder gaf mij er geen 1 hoor mijn moeder vind het niks !!

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 22:23

Mijn zusje van 8 heeft ook al 3 strings. Me moeder was verplicht van haar om op zondags in de stad strings te gaan kopen. Heb ze dagen om lopen te zeuren. Maar mijn zusje ziet het dus ook als "sexy". En dat is ook het idee dat ze ze koopt. Daarbij wilt ze ook ontzettend veel op mij lijken. Ik ben echt haar "grote" zus.

Als ik dat kind er gelukkig mee maak om strings voor haar te kopen, en dat ze ze mag dragen.....so what.....

Laat ze lekker Lachen

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 23:59

zolang die kinderen het zelf willen moeten ze dat doen.
maar als een kind onder de 10 jaar al een string draagt Scheve mond sorry dat vind ik dus wel veelste vroeg.
Ik ging het proberen op mijn 12de geloof ik....

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 00:54

ik vind het niet kunnen een string voor een kind, bovendien is het ook niet echt gezond...
Ik heb ken een meid van 6 jaar, wat een bhtje draagt met strikjes en kant... omdat moeder dat zo leuk vind! Terwijl ze helemaal niets heeft... Verward

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 10:37

Ik mag hopen dat ze nog helemaal niets heeft Lachen

Nee, ik vind het ook niet kunnen. Laat een kind nog ff kind zijn. Ze staan dan al zo onder invloed van andere. En er wordt al zo vroeg een nadruk gelegt op de vrouwelijkheid (met net bh-tjes en stringetejs en make-up enz)en het vroeg erbij horen en willen zijn en voldoen aan bepaalde schoonheidsidealen. Lijkt me psychologisch gezien, niet een gezonde zaak.
Mensen die zeggen dat strings alleen pratische nut hebben van het zogenaamde niet zichtbaar zijn van de rand, die vergissen zich. Je legt namelijk ook met strakke kleding nadruk op die string en hoe je het ook went of keert, mannen vinden het wel leuk. Dit, omdat een vrouw zich bewuster doet lijken voor komen dan een vrouw die daar (zo op het oog) minder mee bezig is. Dus dat maakt het o.a sexier. Als je dit een kind 'aandoet', dan impliceer je bovenstaande ook eigelijk al voor een kind. Uiteindelijk vind ik het dus geen gezonde zaak. Een kind weet nog zo weinig over dat soort dingen. Lokt ook alleen maar negatieve reactie en peer-pressure uit.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 10:57

pfoeh als een kind van 8 al sexy wil zijn... waar gaat dat heen Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 11:09

Vaak is het niet eens dat zo'n kind zelf sexy gevonden wil worden, maar dat ze gewoon moeders en grote zussen willen nadoen. Ik kan me nog wel herinneren hoe ik was toen ik zelf 8 was. Mijn vriendinnetjes en ik wilden toen ook panty's dragen en make-up op. Want onze mama's hadden dat ook en grote zussen (van die vriendinnen dan) ook.

Toen ik een jaar of 9 was, waren de Dolly Dots heel erg in. Met vijf vriendinnen uit de klas playbackten we op iedere week-, maand- en jaarsluiting een liedje en dat ging uiteraard vergezeld van de nodige make-up, oorbellen en 'sexy' laarzen met hoge hakken. En ja, zo wilde je dan soms ook de straat op, want dat was 'stoer', je was dan net een Dolly Dot Haha!. Het woord 'sexy' kende je toen niet eens, het was gewoon puur imitatiegedrag. Maar goed, dan ben je 9...

Kinderverkiezingen zijn trouwens ook van alle tijden, ik zag laatst nog in een schoolboek Geschiedenis een foto van een babyverkiezing uit 1954. En wat denk je van al die ouders die hun kind al op 3-jarige leeftijd gaatjes in de oren laten prikken? Oorbellen horen toch ook bij de 'grotemensenwereld'? Wat weet een kind van 3 nou van 'mooi en sexy'?

Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat pronken met je kind (door ouders dus) of je als kind 'groot' willen voelen van alle tijden is, en IMO weinig te maken heeft met je als kind bewust 'sexy' willen voelen om in de smaak te vallen bij anderen (uitzonderingen zullen er altijd zijn, maar goed). Vroeger waren de panty en de oorbel daar symbool voor, nu de string...

XxIllusionXx
Berichten: 34
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 11:35

Nou ik ben 11 en draag ook geen string.
Zit wel goed maar geef mij toch maar de gewone onderbroek!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 11:48

Ik heb er ook een paar, maar vind ze vreselijk! Ik draag ze alleen onder een strakke broek. Je ziet dan misschien wel een klein driehoekje boven, maar alles beter dan die twee randen. Sexy vind ik het niet (alhoewel mijn klasgenoten er anders over denken). Mijn vriendin vond het nodig om ermee te gaan paardrijden, als gevolg dat ze wat schuurplekken over heb gehouwen. En Prima, wat is er mis met BH's??? Of met make-up (jah oke je kan het ook overdrijven) maar doe please niet zo ouderwets

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 11:57

ik heb ooit eens iemand gezien die een string droeg onder een strakke roze broek, dat mens werd door iedereen nagekeken omdat het gewoon geen gezicht was.
Ik denk dat je gewoon moet kijken wat je zelf het lekkerste vind zitten, zien doe je het altijd.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 12:04

ik vind dat je zelf mag kiezen of je zoiets draagt terwijl ik het wel heel overdreven vond toen ik op kamp was met seia, er een meisje (echt heel jong, zat in groep 3 ofzo??) zei dat ze haar string vergeten was o|

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 12:38

Wat is er mis met een bh voor een 6 jarige?? Nou jamylover ik denk dat je dat zelf ook kan invullen. Ik vind het ziekelijk. Dan maar lekker ouderwets. Ik vind het geen gezonde situatie. De maatschappij wordt steeds moeilijker voor kinderen en dit zijn allemaal soorten van uitingen om maar 'bij' te blijven ofzo.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 12:39

Karin schreef:
En wat denk je van al die ouders die hun kind al op 3-jarige leeftijd gaatjes in de oren laten prikken? Oorbellen horen toch ook bij de 'grotemensenwereld'? Wat weet een kind van 3 nou van 'mooi en sexy'?


ehh.. mijn 3 (en half) jarige dochter heeft sinds een paar weken ook oorbellen. Ze heeft me ongeveer een half jaar de oren van mijn hoofd gezeurd om die dingen.

Ik vind trouwens de reacties hier een beetje door elkaar lopen. Sommigen hebben het over kleuters, anderen over 13 jarigen. Een wezenlijk verschil lijkt me. Een 13 jarige met een string vind ik niet raar. Een kleuter, maar ook een 10 jarige weer wel.

Ik draag ze overigens pas vanaf mijn 20e ofzo. Overdreven om te zeggen dat ze lekker zitten.... Maar het staat idd toch wel mooier.