NS verzint wel weer wat!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

NS verzint wel weer wat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-02 23:43

Ja hoor,
Morgen wouden we met de trein naar Utrecht naar de studiebeurs, maar wat doet de NS?
Die gaat ineens allerlei stakingen, werkzaamheden en allerlei andere vagen dingen doen!
Gisteren zijn een stel vriendinnen geweest, en die hebben er 3,5 uur over gedaan om van Utrecht naar Den Bosch te komen!
Toen REDEN er nog treinen!

Maar morgen gaan er dus geen treinen tussen Den Bosch en Utrecht en nog ene paar trajecten.

Oftewel... ze maken het voor ons onmogelijk in Utrecht te komen!
*iemand kan ons wel brnegen, maar terug is ene probleem*

die NS ook....
Ik ga nooit met de trein, en dan plan ik een keer wat...

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 10:28

Ik ga maandags dinsdags en woensdags met de trein naar school,
en ik zag het woensdag ook staan op het station.
Gelukkig hoef ik alleen van Leeuwarden naar Sneek,heel andere kant dus.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 10:34

Eeeh, dat onderhoud van vandaag is al heeeeeeeeel lang bekend, is al weken aangekondigd.. En ze zullen een keer onderhoud moeten plegen, ze kunnen het niet echt maken dat op een maandagochtend te doen Haha! Maar voor jou niet handig idd. Ach ja, gewoon gezellig met z'n allen in de bus Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 10:39

Ik wilde vorige week op mn stage adres gaan zoeken, was niet eens zo ver van hier (delft). Ik ga echt gewoon zelden met de trein, en ja hoor!!!!
*dames en heren, helaas wegens stroomstoring rijden er geen treinen tussen schiedam en den haag, we houden u op de hoogte*

GRMBL, ik ben nog kwaad Tong uitsteken het was toen half 10 sochtends ofzo, het heeft tot 6 uur savonds geduurd!! belachelijk toch!! (ben trouwens wel na 15 min gewoon naar huis gegaan hoor, heb daar niet tot 6 uur staan wachten Knipoog

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 10:43

Er waren 2 treinen op elkaar gebotst in Utrecht Centraal...

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 13:24

Jep, Sizzy, daar had ik donderdag dus last van Verdrietig Na een hele lange dag op de onderwijsbeurs gestaan te hebben, mochten we eindelijk naar huis. Ik heb er 3 uur over gedaan om in Einhoven te komen... Gisteren reden de treinen gelukkig wel normaal (in ieder geval van Utrecht naar Eindhoven) en was ik dus gewoon in een uurtje in Eindhoven. Vandaag moeten een heleboel van mijn collega's ook weer naar Utrecht, maar door de onderhoudswerkzaamheden mogen zij lekker met de auto...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 15:15

Ik zit iedere dag in de trein van utrecht naar den bosch en terug. Donderdag kwam ik om tien voor elf aan op utrecht, tien minuten dus voordat het gebeurde... Aan de beelden op tv te zien was het trouwens de trein waar ik in heb gezeten.
Was wel blij, want ik wou de trein eigenlijk een kwartier later pakken!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 20:11

Ja, ook ik heb er last van gehad. Ik was donderdag naar de studiebeurs geweest en ik moet van Tilburg naar Utrecht. Dan moeten we eerst overstappen in Den bosch. Ik kwam om ongeveer 10 voor half 11 aan in Utrecht. Daar hadden we ongeveer 1 uur overgedaan dus.

Toen nog terug..............
Eerst zou er een trein zijn op perron 15, daar stond niets........
Toen op perron 12 maar daar stond een andere en dat zou maar 1 trein zijn naar den bosch.
Toen zagen wij op het bord van perron 14 een trein (stoptrein) naar den bosch staan, voorste stuk zou naar tiel gaan na een paar stations en het achterste gedeelte naar den bosch.

De trein komt binnen gereden van rechts naar links. Wij gaan dus rechts zitten, dat was immers het achterste gedeelte.
Wat denk je..... Gaat die trein weer rechts weg! Reed helemaal niet door maar keerde om! We wisten nu niet eens waar we naartoe gingen! Waarschijnlijk zaten we in de trein richting Tiel.

Uiteindelijk is het nog goed gekomen, we zijn halver wege ovcer gestapt naar het echte achterste gedeelte maar het is wel allemaal vaagf daar hoor!

Defje

Berichten: 39
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 08:38

Wmijn schreef:
Jep, Sizzy, daar had ik donderdag dus last van Verdrietig Na een hele lange dag op de onderwijsbeurs gestaan te hebben, mochten we eindelijk naar huis. Ik heb er 3 uur over gedaan om in Einhoven te komen... Gisteren reden de treinen gelukkig wel normaal (in ieder geval van Utrecht naar Eindhoven) en was ik dus gewoon in een uurtje in Eindhoven. Vandaag moeten een heleboel van mijn collega's ook weer naar Utrecht, maar door de onderhoudswerkzaamheden mogen zij lekker met de auto...


Ik reis elke dag van Utrecht naar Eindhoven. Maar juist die donderdag had ik geluk dat iemand mij thuis bracht met de auto !

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 20:36

HAHA ik werd er strontziek van ze zijn dat de hele week al om aan het roepen hier in Venlo van werkzaamheden in het weekend. Er zullen geen treien rijden tussen Utrecht en Den Bosch.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 21:20

Ik ben GEEN vriendjes met de NS Boos!
Vorige week leek alles goed te gaan, vertrok om half 10 uit Breukelen, dan zou ik om half 1 in Leeuwarden zijn. Op een of andere manier deed de omroepinstallatie het niet en presteerden ze het om in Zwolle van het deel voor Lwd een deel voor Groningen te maken Boos! Kwam er dus in Hoogeveen achter dat ik niet geheel goed zat...

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 09:49

blij dat ze in gemert nog geen trein hebben Tong uitsteken (/me is voor de verandering blij met het boerengat Haha!) Hoefk me ook nie aan de NS te ergeren Haha!, lekker met d ebus/auto naar school
Maar kan me voorstellen dat het GRUWELIJK bagger is als je steeds die vertragingen enzo hebt :S