klittekat-kat ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

klittekat-kat ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 07:34

Misschien meer iets voor op een kattenforum maar omdat hier nogal wat kattenmensen zijn probeer ik het toch hier Knipoog
Mijn kruising Noorse Boskat is in de rui naar z'n wintervacht en ik denk dat hij er last van heeft. Hij loopt telkens te likken wat weer resulteert in van die ingelikte klitten. Ik blijf aan het borstelen op het moment maar heb het idee dat het weinig zin heeft. Ik loop al met het idee om de antiklit manenspray van Lois erin te spuiten want ik word zo onderhan gek van al die klitten. Zijn er hier meer mensen met langharige katten die dit probleem hebben en wat is eraan te doen? Hij heeft ze overigens alleen maar op z'n heupen (nee, hij heeft het niet op z'n heupen *LOL*

Niets zo charmant als een paard in her land.



Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 11:01

mijn arme kat kaalscheren? Nee, dat ziet er niet uit. Ik heb laatst al vacht weg moeten knippen onder z'n staart toen hij aan de race was omdat dat echt goor werd.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Florenc, jokari, juval, Ketly, laura22, Mama3, miranda_147, Nientsje, roosjenat, SannevZ, Sanniejtjuh, Schuur_, SusanH, suus_toes, Westhof, wilmatj, XxLMMxX en 160 bezoekers