Moeder van een klasgenoot overleden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Moeder van een klasgenoot overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 16:10

Gister het 3e uur werd een jongen uit onze klas omgeroepen.
Hele klas schreeuwen en die jongen ook lachen; ik ben verdacht ik ben verdacht (hele lieve, grappige jongen). Hij komt terug en zei dat hij naar huis moest. Geen idee waarom....
Het 7e uur hadden we les van onze mentor en kregen we het verhaal te horen, de moeder van die jongen was overleden, ze had een hartstilstand gekregen, of iets anders, iig iets met haar hart.
Echt zo erg Huilen Frusty
Ze lag op de bank en toen zei ze tegen haar udste dochter; laat me je voor het laatst knuffelen, want ze voelde dat ze dood ging Verward Terwijl ze helemaal niet ziek was ofzo... Vorig jaar is zel geopereerd ofzo maar de laatste tijd ging het heel goed.

Ik vind het eg super erg Verdrietig 's morgens ging die jongen nog blij naar school, komt hij thuis is z'n moeder er niet meer....
Zn moeder was pas 34.
Een paar meisjes uit m'n klas konden die moeder ook en moesten ook huilen.

Vandaag zijn we met de hele klas langs zijn huis gegaan. Ik wou eerst niet gaan, want ik zou dat eg niet fijn vinden, als iedereen langs komt, het enige wat ik zou willen is alleen zijn Verward
Maar die turkse meisjes uit mn klas (die jongen is ook turks) zeiden dat hij dat juist fijn zou vinden. Dat is zo bij hun geloof ofzo, als er veel mensen langs komen als ze verdriet hebben voelen ze zich vereerd ofzo geloof ik Verward
En iedereen ging en dan vond ik het weer banketstaaf om niet te gaan.
Maar hij was niet thuis, hij was naar de gemeente, en daarna zou hij naar Turkije gaan.

Nu gaan we met de hele klas een hele grote kaart maken en dara iets opschrijven.

Echt super erg voor die jongen Verdrietig

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 19:08

jeetje wat erg, je hoort echt steeds vaker dat er mensen jong sterven of ligt dat aan mij? Verward sterkte hoor! ik moet er niet aan denken om mijn moeder nu te moeten verliezen!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:37

Veel sterkte meid!!!! bij ons op school is de vader van een meisje uit de 2de diveto klas ook vandaag begraven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 22:20

Wat akelig zeg. Mijn vader was ook pas 34 toen hij overleed, is nog zoooo jong.

Lijkt inderdaad wel of hartproblemen de laatste tijd bij steeds meer vrouwen met nog jonge kinderen voorkomt, vorig jaar nog de vrouw van mijn instructeur.
Echt naar.

Wel goed dat jullie met zijn allen een kaart maken, dat vind je klasgenoot vast fijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-10-02 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 22:30

Jeetje joh, 34... Dat is wel heel jong om te sterven. En je zult maar voor zo'n bericht uit de klas worden gehaald, dat moment vergeet je je leven lang niet meer... Scheve mond

Sterkte voor jullie hele klas, ik kan me voorstellen dat dit veel indruk maakt. Ik hoop dat jullie die jongen goed kunnen steunen, ik denk dat hij dat op dit moment hard nodig heeft, ook al is het idd 'maar' met een kaart. Laten weten dat jullie aan hem denken helpt vaak al een heleboel!