Opening van onze school

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Opening van onze school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 14:25

Vanavond word het gebouw geopend. Lekker op tijd, ik krijg er al een jaar les. Maar oke.
Ik ben gevraagt om te helpen maar dan moet ik vanavond weer op de scooter heen(25km heen en 25km terug). Dus daar had ik niet zo veel zin in. Maar m'n ouders wouden nog ff kijken en ik ga natuurlijk ff mee. Vooral om leraren en klasgenoten te pesten Schijnheilig .

Een jongen die een jaar hoger zit en stage loopt onze school moest zich vandaag netjes aankleden om achter een balie te staan(normaal type die loopt in een veel te grote spijkerbroek met z'n kruis tussen z'n knieen). Alleen een trui hoefde netjes te zijn. Komt hij op school in een overhemd, stropdas en colberjasje!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij allemaal lachen naturlijk. Toen hij weg liep zagen we zijn broek ook. De broek die hij normaal ook aan heeft!!!!!! Met z'n kruis op z'n knieen dus! Clown

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 14:31

lol, das nou pas echt cool, precies iets wat ik zou doen, maar ja tenminste meeft hij zich aan de regels gehouden Haha!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 15:12

Weet je wat het helemaal afmaakte! . Op zo'n heel strak zwart colber jasje een rode button met een getekend lachend duiveltje d'r op.