Wonen in delft is op het moment geen pretje..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Wonen in delft is op het moment geen pretje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 17:56

Alles staat hier op stelte.Wordt er gek van.Kan waarschijnlijk dinsdag nog niet eens me straat uitkomen met de auto.De hekken staan al klaar.Vraag me af hoe dat dinsdag allemaal is,want nu al is alles in rep en roer.Tuurlijk je moet eerbetoon hebben als stad aan prins claus en natuurlijk als mens zijnde.Mijn huis is niet in de binnenstad en ligt ook niet bij de route waar hij over gaat.Ja gaat dicht omdat de auto''s van de hoge mensen er komen te staan.Nou kan nog lachen worden want er is nu al een pakeerprobleem.1 voordeel ik ben wel vrij op de baas zijn kosten.
Laatst bijgewerkt door loontje op 09-10-02 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 19:58

Het is inderdaad een beetje een rare boel in Delft. In de binnenstad staat ontzettend veel politie, en als je iets fout doet (we reden een straat in die niet mocht) doen ze nog niets.. Dromen Haha! Wat ze er dan wel staan te doen??

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 20:15

ja idd . Vandaag hadden ze het er op school ook over dat voor de mensen die uit delft komen, en mensen die via delft moeten komen, het nog wel eens een probleem zou kunnen worden om in maasland aan te komen. een leraar heeft conexxion gebelt en die zeiden dat alle bussen Gewoon zouden rijden, normale tijden en dat er niks van te merken zou zijn Verward Verward
ik betwijfel het...

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:16

ik vind het nog wel mee vallen eigenlijk, ik heb nog nergens iets van gemerkt. Maar ik ben ook nog niet in de stad geweest de afgelopen dagen.

Morgen zouden we naar de markt gaan maar ik denk dat er geen markt is Verward

Nouja, ik heb dinsdag wel lekker vrij van school Haha! ga misschien wel eventjes kijken..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:27

Hmm... ik moet zaterdagavond in Delft zijn. Wordt waarschijnlijk zelfs met OV i.p.v. auto, maar ben dus benieuwd hoe en uberhaupt of ik op de plaats van bestemming kom, als ik dit zo hoor...

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 21:32

Ireentjuh,
De markt gaat wel door maar dan op de phoenixstraat daar waar de treinbaan loopt.

Karin: het ligt er maar net aan waar je in delft moet wezen.Ik woon zeg maar aande buitenrand van de binnenstad.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:39

Echt gekkenhuis daar. Mijn vriendin (en collega) woont vlak bij de kerk. Midden in de stad (Wijnhaven). Nou die heeft het nu al moeilijk met op tijd op 't werk komen.
En dinsdag weet ze nog niet hoe ze moet. Er stoppen geen treinen op delft en álle wegen worden afgesloten voor autoverkeer.
Ze kán domweg niet naar haar werk.
Ben blij dat ik er niet meer studeer.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 12:00

Ik woon ook in Delft, en het is idd een gekkenhuis. In het centum, bij de nieuwe kerk, barst het van de politie. Dinsdag moet ik werken, heb ik een slaapdienst, maar ik kan waarschijnlijk niet eens in nootdorp komen!
Het is ook een probleem om bij Rhona te komen, die staat tegenover mijn werk.
Dat ik niet kan werken is vervelend, maar eigenlijk wilde ik ook even naar de begrafenis toe , dus dat komt wel weer goed uit. Maar er moet wel nog iets geregeld worden, ik kan niet zomaar vrij nemen.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:23

ik woon zelf in den haag maar paar meter bij de Rijswijkse en Haagweg vandaan, voor ons is het ook een probleem want de buurt gaat om 8 uur hier ook dicht. met auto kom je er dan niet uit, zelf moet ik werken dus ben om 6 uur al weg.