Migraine

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Migraine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 14:14

Zou het aan de weersverandering liggen of ben ik de enige die de afgelopen twee dagen migraine heeft gehad?Het vreemde is dat ik het altijd voel aankomen maar nu komt het als donderslag bij heldere hemel.Op dit moment komt de 4e aanval weer opzetten en typ ik als een krant.Toen het gisteren begon schrok ik me wezenloos en raakte aardig in paniek.Ik zag een tijdje helemaal niets met een oog of alleen maar lichtflitsen.Ik dacht minstens dat ik een hersenbloeding kreeg.De hoofdpijn bleef uit omdat ik direct een Nerofen ingenomen had en heb evengoed mijn les maar gereden en uitgemest.frisse lucht kan geen kwaad lijkt mij.Een voordeel is dat ik er niet echt beroerd van word.Ze noemen dit oogmigraine.Wie heeft dit ook?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:45

bij mij zit het altijd aan 1 kant, achter mijn ene oog en het kwam vanuit mijn nek en schouderbladen, en ja, afgelopen zondag was het bij mij raak, maar deze was gelukkig niet zo heftig. Meteen gas teruggenomen, veel gerust en zo. ik heb het in de winter ook vaker dan in de zomer. Maar zou het ook te maken kunnen hebben met je gemoedstoestand?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:49

Ik heb een boekje over Migraine en draag oorbellen met amethisten tegen migraine en ben sinds al migraine vrij.
Zondag was ik wel ontzettend uitgeput, heb van 17 uur tot bijna 21 uur geslapen en was even super sjaggie.
Maar de migraine is uitgebleven.

Nu heb ik normaal gesproken eens in de 5-7 maanden migraine en een maand terug 3x migraine in een maand.
Laatst bijgewerkt door orri op 08-10-02 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 15:19

Ik heb bijna elke dag last van migraine. En het is zo erg dat ik in een donkere kamer zonder geluid, naar bed ga anders hou ik het niet vol. Wat doen jullie om het te voorkomen?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 15:29

Ik heb oogmigraine B) .Dat geeft gelukkig niet alle verschijnselen zoals overgeven en zware hoofdpijn .Gister had ik 2 aanvallen en vandaag heb ik er 4 achter elkaar gehad.Het typen is tijdens een aanval een beetje moeilijk;mijn hersenen werken niet samen met mijn handen en vaak sla ik verkeerde toetsen aan.Ik denk dat het nu een beetje over gaat want het typen lukt beter Knipoog .Ik had het eigenlijk aan moeten voelen komen want ik heb al een paar dagen het gevoel alsof ik een petje opheb en ik denk ook dat dat er mee te maken heeft.Heb me ook veel te druk gemaakt over dingen waar je toch niets aan kan veranderen. Verward

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 15:37

ik heb er geen hehehhe, ik ben zo blij Tong uitsteken maar ja, hier als je migrain hebt hoef je maar 1 woord te zeggen "tylenol" Tong uitsteken

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 15:39

Aanval nummer 5 is daar!!

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 17:48

mijn moeder heeft ook opeens migraine... (sinds vrijdag/zaterdag)

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 18:28

Ik heb ook vaak last van migarine! Hbe het ook allemaal op internet opgezocht!
- Je moet proberen veel buiten te zijn
- regelmatig leven (vaste tijden opstaan en gaan slapen)
- regenmatig en gezond eten
- het hadvaak te maken met stres of stressituaties
dat waren in iedergeval een aantal belangrijke punten en ik ben er echt op gaan letten. ik voel mijn migraine aanval ook aankomen maar heb er geen 5 na elkaar! Misschien moet je eens met de huisarts gaan praten want er zijn hele goede medicijnen tegen. Als ik weer een migraine aanval krijg staat mijn vriend er op dat ik ook naar de huisarts ga... (gelukkig heb ik al een aantal weken geen migraine meer gehad)

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 18:52

Toen ik een paar jaar geleden(5 ofzo) op ponykamp was ben ik van een pony afgedonderd,behoorlijk hard op m'n rug,kreeg meteen m;n eerste migraine aanval!
Sinds toen vaker gehad ,maar in de loop van de tijd steeds minder en nu ben ik er vanaf!
Tenminste ik heb nog weleens hoofdpijnen(zelden),vooral met benauwd weer,dat lijkt op migraine maar een veel mindere mate,ik wordt misselijk enzo.Ik denk dat ik erover heen gegroeid ben ofzo..

Ik kreeg het ook in m'n ogen,ik herkende het als ik iemands hoofd niet meer totaal kon zien,en die sterretjes bewogen dan steeds verder over m'n ene oog en dan begon het in m'n andere oog,aah ik vond het vreselijk.
Gelukkig had ik het maar een paar uur,maar ik voelde me de dag erna nog wel belabberd en weken erna bleef ik bang dat ik het nog eens kreeg en werd al misselijk als ik te lang in de zon had gekeken. Boos!