09-06

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-01 21:59

'k zal nu maar weer de 1e zijn...
Vanmorgen begonnen met 2 broodjes en melk. Daarna met mijn ouders op stap geweest, naar Eelde (jaarmarkt), Leek (Divoza), en Roden (vrijbuiter). In Eelde een vietnamese loempia ehad Vingers aflikken en bij bakkerij het Stoepje 6 lekkere broodjes gehaald, hebben we in de auto opgegeten. Vanavond thuis patat en 2 frikandellen gehad. Nu alwer een paat m en m's opgegeten, en ik gazo nog 2 appels opeten. strakkies naar Cocktail kijken (zwijmel) en mischien nog wat gymmen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 02:12

Ok, 2 beschuitjes met kaas en een glas sap voor ontbijt, tussendoor sultana, 1 slagroomsoesje }> , boterham met hagelslag voor lunch (moest me inhouden van mezelf vanwege die soes Schijnheilig ) vanmiddag weer 2 pakjes sultana (ik ben verslaafd aan sultana appel) weggewerkt en vanavond groentenkiche gehad, mams eigen recept. Vanavond laat bij de film (se7en, van video, lekker griezelen én Brad Pitt) aardbeien en druiven gesnackt Schijnheilig o wat gezond... Niet hardgelopen, wel gereden en wat gym oefeningetjes gedaan. (Me Jane (Fonda) you Brad.)

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 17:18

?????????????????????????????????????????????
Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 18:18

Dit is in het kader van Bokt diet, Carina. Wij doen ons best een paar kilo's kwijt te raken, en als stok achter de deur zetten we dan op de site hoe en wat.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 20:17

leuke icon heb je carina! Waar heb je die opgeduikelt?

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 21:31

ohhh ik dacht al? een eetverslag? wel een heeeeeeel goed idee!

dat icoon heb ik van http://www.miamo.net

staan een heleboel paardenanimaties op

greetzzz debbie

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 23:12

Kheb alleen 2 stroopwafels op, en bakje griezmeelpudding en uhm, beetje nasi met sate saus Lachen

Groetjes Kim