bart ik zal je nooit vergeten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

bart ik zal je nooit vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 22:04

Gisteren nog sprak ik je aan de telefoon, vandaag zit ik achter de computer die jij repareerde. Net nog wilde ik je bellen.
En nog een fractie geleden belde zij mij.
Je bent er niet meer...
Ik kan het niet bevatten,
niet begrijpen en niet geloven.
Ik wil het niet bevatten, begrijpen of geloven.
Ze zeggen een auto ongeluk, maar hoe wat of waar ik weet het niet.
Ik weet alleen dat je in een opslag van ons vandaan bent gegaan.
In een beweging
in een oog opslag
in een moment
zomaar in een keer.
Tja.. wat moet ik hier op zeggen,
Bart bedankt voor de tijd dat ik je gekend heb, en ik je heb mogen kennen.
Ik zal je missen......

Liefs Jeannette
Laatst bijgewerkt door HorseMoments op 07-10-02 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 22:08

runningkawa schreef:
Tjee wat een gedicht
erg mooi, over een niet mooi onderwerp

Is je vriend pas overleden als ik vragen mag?

Sterkte ermee

Hij heeft vanmiddag rond 18.00 uur een autoongeluk gehad. Hoe het precies is gebeurd weet ik niet.
Bart was mijn neef en nog maar 33 jaar.
Ik kan het gewoon niet geloven, iemand die je zo kort geleden nog gesproken hebt er nu niet meer is....

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 10:47

Troef schreef:
Citaat:
Dodelijk ongeval op Sonseweg bij Lieshout
Dinsdag 8 oktober, LIESHOUT - De 34-jarige Engelbertus van der Staak uit Beek en Donk is gistermiddag rond kwart voor zes om het leven gekomen bij een ongeval op de Sonseweg bij Lieshout. De automobilist kwam uit de richting van Son en is door onbekende oorzaak uit de bocht gevlogen en tegen een boom gereden. De auto kwam tot stilstand op de oever van het Wilhelminakanaal, met de achterkant boven het water. Het slachtoffer was op slag dood.

Voorbijgangers hebben de auto met een stuk touw vastgemaakt aan een boom, om te voorkomen dat deze het kanaal zou inglijden. De deur aan de passagierszijde van de auto was na het ongeval open. De hulpverleners hielden er daarom rekening mee dat de man niet alleen in de auto had gezeten. Een duikploeg van de brandweer heeft ongeveer een uur lang gezocht naar een mogelijke passagier. Ook de traumahelicopter was aanwezig voor assistentie bij een eventueel tweede slachtoffer. In het kanaal is echter niemand gevonden en ook uit later onderzoek is gebleken dat de man alleen in de auto zat.


Bron ED

Jeanette is dit Bart

Ja dit is Bart, ongelooflijk
ik kan het nog steeds niet bevatten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, C_estmoi, ComscoreBot, Duhelo, fleurtjeuh, flooooo, Ginny135, History_, Iselda, Lian, linoleum, LWDaisy, nick_en_ik, paljaslaura, pinto_1, pluklief, Riviera87, rocky_1995, Temeraire, Travel_me, Wenta, YandexBot en 216 bezoekers