dierendag......hamster dood

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

dierendag......hamster dood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 19:31

sorry dat ik zo laat reageer maar k kon niet eerder op internet maar dit wil ik toch even kwijt!

toen ik op vrijdagavond (dierendag) m'n hamster wou eten geven werdt die niet wakker. meestal wordt dat beest wakker van het eerste beste geluidje.. dus ik nog extra schudden met de bus maar nee hoo rniet wakker.
toen zag ik dat die zo raar naast zijn nestje lag.
k de kooi open doen. nog steeds niet wakker...
me ma erbij geroepen. durft hem niet aan te raken dus me pa erbij. die tikt hem aan, schuift hem een stukkie op. nog steeds geen beweging....

blijkt me hammie dood te zijn! Verdrietig op dierendag notabene snik snik!

hij is nu begraven ( me moeder wou hem in de kliko gooien maar dat mocht niet van mij.) hij mocht nie tin de tuin want me moeder was bang dat als ze in de tuin zou gaan werken hem tegen zou komen. (we hebben al 3 hammie's in de tuin liggen Schijnheilig )
dus hebben we hem onder de bosjes begraven naast onze parkeerplekkie!

naja dierendag is dus meteen de ascheidsdag van me hammie

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:34

Nooit leuk, afscheid nemen van je trouwe huisdier.. En zeker niet op dierendag!
Neem je een nieuw hammietje?

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 21:28

nee geen nieuwe hammie meer, k heb er al 3 gehad en wordt het een beetje zat om steeds verdriet te hebben als weer 1 overlijdt! dus heb me hamster kooi te koop gezet (zie eenmaal andermaal)
k vindt het echt niet bepaald leuk dat die dood is! veel mensen hebben zoiets van: het is je moeder niet! maar oke... om daarna weer die kooi schoon te gaan maken en dan weten dat je je hammie nooit meer ziet...

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 21:31

was ie niet in winterslaap? dat hoor je vaak dat ze denken dat hun hammie dood is en hem dan (levend) begraven..

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 21:49

nee hij was harstikke dood, hij ademde niet meer en me vader had hem aangeraakt en toen was die al koud en hard! en anders was die die nacht al dood gegaan want me moeder had hem buiten gezet en toen begon het te regenen.... maar hij was echt dood (helaas)

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:01

ooooo wat sneu. Nou ja niets aan te doen! Hij zal wel een goed leven hebben gehad!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 18:22

ja, Kort maar Krachtig!