Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Soraya10 schreef:Ik denk wel dat voorzichtigheid geboden is mede bokkers. Er zijn nu bij die dan een pendel of weet ik wat willen gaan halen, maar je weet nooit wat je op je hals haalt. Wil je contact met een overleden persoon zoek dan iemand die daar bekend mee is en dit voor je kan doen en wil je pendelen oid zorg dan dat je oppast of je iig goed laat voorlichten. Als je last krijgt is het moeilijk terug te draaien.
Soraya10 schreef:Ik denk wel dat voorzichtigheid geboden is mede bokkers. Er zijn nu bij die dan een pendel of weet ik wat willen gaan halen, maar je weet nooit wat je op je hals haalt. Wil je contact met een overleden persoon zoek dan iemand die daar bekend mee is en dit voor je kan doen en wil je pendelen oid zorg dan dat je oppast of je iig goed laat voorlichten. Als je last krijgt is het moeilijk terug te draaien.
Gini schreef:Veel van de verhalen gebeuren blijkbaar 's nachts. Ik denk dat het dus vaak een spelletje is van ons onderbewustzijn of tijdens de overgang van wakker naar slaap enz.
mirthheee schreef:Ik had 2 jaar terug volgensmij tijdens kamp dat we savonds in het bos spelletjes deden. Het was een smokkel spel dus je moest van het ene brede pad naar het andere rennen. Heel veel meiden waren bang in het donker en ik ben niet zo gauw bang. Die meisjes gingen mij achterna iedere keer en opeens zag ik een man aan het einde van het pad staan met een beige regenjas aan en een gleufhoed op. Ik vond het een beetje raar dus ik vroeg aan de meisjes of ze hem ook zagen. Ze bleken hem niet te zien.
Dat was best wel.. apart
mirthheee schreef:Ik had 2 jaar terug volgensmij tijdens kamp dat we savonds in het bos spelletjes deden. Het was een smokkel spel dus je moest van het ene brede pad naar het andere rennen. Heel veel meiden waren bang in het donker en ik ben niet zo gauw bang. Die meisjes gingen mij achterna iedere keer en opeens zag ik een man aan het einde van het pad staan met een beige regenjas aan en een gleufhoed op. Ik vond het een beetje raar dus ik vroeg aan de meisjes of ze hem ook zagen. Ze bleken hem niet te zien.
Dat was best wel.. apart
Seleenntjee schreef:mirthheee schreef:Ik had 2 jaar terug volgensmij tijdens kamp dat we savonds in het bos spelletjes deden. Het was een smokkel spel dus je moest van het ene brede pad naar het andere rennen. Heel veel meiden waren bang in het donker en ik ben niet zo gauw bang. Die meisjes gingen mij achterna iedere keer en opeens zag ik een man aan het einde van het pad staan met een beige regenjas aan en een gleufhoed op. Ik vond het een beetje raar dus ik vroeg aan de meisjes of ze hem ook zagen. Ze bleken hem niet te zien.
Dat was best wel.. apart
Dat lijkt me best apart. Zeker als niemand het ziet. Heb ik ook gehad, zag ik een vrouw met een witte jas en ik keek om en weer terug en ze was weg..