flash 5 vraagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

flash 5 vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:24

Ik heb Flash 5 op de compu gezet om er wat mee te kunen rommelen. Ik probeer een eenvoudige button te maken, die ik dan later in een website kan zetten (via dreamweaver).
Maar je raad het al: ik kan het niet Huilen
Ik kan wel wat fabriceren (geleerd van eenvoudige button maken-tutorial op flashen.nl) maar hoe zet ik dat dan in een webpagina en hoe zorg ik dat er een link aan vast komt Verward ?

Wie weet een eenvoudige stappen uitleg (waar ook wordt uitgelegd hoe je de juiste maat van de button kan maken, nu krijg ik namelijk het hele werkscherm Frusty ) ?

Alvast bedankt voor jullie tips

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:31


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:55

Lovers Okee, nu kan ik er inderdaad een link in maken

(en de link doet het ook nog Vingers aflikken )

Maar ik krijg het niet fijn in dreamweaver, ik heb het nu via een mega omweg gedaan (van swf een swt gemaakt en die bij de standaard buttons van dreamweaver gezet)

Als ik gewoon simpel de html code er in mik, kan hij de button niet vinden Verdrietig

Ik had via Google ook al het 1 en ander gezocht maar een echt fijne uitleg hoe ik dit moet oplossen he ik nog niet.

*update*: als ik de html code gewoon via een kladblok invoer lukt het wel Zal wel aan de instellingen van DW liggen dat het me dan niet lukt.

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:37

erm
als je nong hulp nodig hebt.. ik redelijk veel ervaring met flash Lachen

voor de beste tutorials raad ik de tutorials van http://www.flashkit.com aan