hoe ver gaan om mooi te zijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:39

mooi zijn is voor iedereen anders
ik vind een navelpiercing best mooi,maar heb er zelf geen.maar als je piercing ontstoken is kun je ook terug gaan naar degene die hem gezet heeft,die heeft ook tips en ontsmettingsspul enzo,dus dan hoef je je dokter niet lastig te vallen.
maar ja uiteindelijk kan je niemand die iets mooi vind wat een ander niets aan vind duidelijk maken dat het misschien gezondheidsnadelen met zich meebrengt,alhoewel de meeste dat ook wel weten maar het tóch doen,zo vind ik dan dat het hun eigen risico is.
maar medische hulp wanneer echt nodig is vind ik toch gewoon normaal,dus ook als je zoiets doet om mooier te zijn,als het echt ontsteekt of wat dan ook moet je toch gewoon geholpen worden.
neem nou plastisch chirurgie,das toch ook zo'n discussie?maar ja ik blijf even ot

ik loop nooit op smalle hoge hakken,ik struikel dan meer dan dat ik loop,sommige schoenen van mij hebben blokhakken maarja eigenlijk draag ik die ook niet vaak,ik vind het vaak onhandig namelijk,zeker omdat ik toch elke dag op stal ben en mijn gewone kleding en schoenen draag prefereer ik nette schoenen met een platte zool.
ik heb wel een neusbel,een piepklein gekleurd steentje,omdat ik dat zelf wel mooi vind,heel subtiel,maar als ik soms zie wat voor koeienbellen er bij een ander inhangen dan denk ik ook:tja das niet mooi meer.
of veel gouden kettinkjes om,das niet slecht ofzo voor je gezondheid maar staat ook niet echt stijlvol vind ik.
toch blijft dit een onderwerp waarover we eindeloos kunnen discusieren,maar iedereen weet,wat de een mooi vind hoeft de ander niks aan te vinden.
ik vind mezelf mooi zonder dat ik daarvoor pijn hoef te lijden,dus mooi en elegant kan ook best zónder pijn lijden!kwestie van stijlvolle kleding,kleuren-combi's die rust geven en subtiele sieraden

soms is het beter om te zwijgen



sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 14:03

ruiterinrust schreef:
Wat ik me wel zou kunnen voorstellen is dat je mensen die tegelijk binnenkomen wel eenmalig selecteert op wel of geen eigen schuld. Meer concreet bedoel ik dus als er 2 mensen met een longkwaal zich vandaag bij het ziekenhuis melden en een heeft die longkwaal mede veroorzaakt door te gaan roken dan verdient die ander in mijn ogen iets eerder de behandeling, maar het zou wel een gigantische stap terug in de tijd zijn.


tja sorry maar dat kan dus óók gewoon niet!
als er tegelijk iemand binnen word gebracht die bijv. door illigale straatrace zonder gordel een ongeluk met de auto heeft gehad en iemand die een ongeluk heeft gehad en wél gordel droeg en gewoon zich aan de snelheid hield,daar kan je toch niet over oordelen wie er dan eerst mag?nee das echt zinloos,zo'n regel kán gewoonweg niet in de praktijk

soms is het beter om te zwijgen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 14:18

als je spreekt van een erg ongeluk dan diegene met het meest levensbedreigende letsel,als je spreekt vangeen levensbedreigende situatie dan kun je ze misschien wel allebei even helpen ,tegelijkertijd door bijv.diagnose te stellen en dan daarna twee verplegers aan het werk te zetten

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, AmenteC, Axxy, BLEXBot, Blijgeestig, Britta31, dierenfan, Dorella_L, Eve_16, FransienE, Getty_Maan, GrapeshotBot, HELder, M_Vainqueur, ManonGrr, Mizora, Roosch, Siers83, Slagroomsoes, Steenbok12, SuusvL, thequeensmum, Varenka en 66 bezoekers