Klant vs personeel

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 17:50

Ik zit zelf achter de kassa. Dus ik kan hierover wel mee praten.

Zelf vind ik jeugd helemaal niet onbeleefd juist veel aaardiger, zeggen altijd hoi ofzo en ook gedag. Dus dat is bij mij ook niet het geval. Buitenland's over het algemeen niet echt goed verstaanbaar en sommige kennen de taal ook nog nie echt, maar ander's de ingeburgerde zijn toch ook wel aardig.
Waar ik een hekel aan heb is dat als ze bijv. geen hallo toch zeggen ik ben nogal brutaal dus dan zeg k hard nou ook hallo. Gedag hoeft niet want dan ben ik toch weer met de volgende bezig maar er zijn ook veel mensen waar in mee lach achter de kassa er is altijd wel wat grappig's en die uitzich zelf een pretttige avond weekend enzo wensen vind ik toch wel aardig! Lachen
Maar sommige mensen zijn zo sacherijnog joh dan zeggen ze hebbie er geen koppzegel bij gedaan ja hallo dat kan ik toch niet raden, of heb je er geen bezorgkosten bij gadaan? Nou dan word ik toch wel pissig moeten ze het maar zeggen. Verder heb ik er ook zo'n hekel aan als ze er geen stokie tussen doe de groente niet afwegen enz.


heel verhaal Haha! Slapen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie