Wat pik je van je ouders?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 10:41

Ze werd niet gedwongen kinderen te nemen, ze had de keus om de pil te gaan/blijven slikken.

Kinderen opvoeden zal vast niet eenvoudig zijn, maar ik denk dat je meer bereikt met praten dan met straffen.

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.



vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 11:33

Ik ben zelf niet vrij en niet los opgevoed. Heb ook echt wel eens een tik voor mn billen gehad, maar de gesprekken die daar na volgden zijn me meer bijgebleven. Vooral door die gesprekken heb ik respect voor mn ouders gekregen, ze zijn naast mn ouders ook hele goeie vrienden van me. En ik denk dat dat echt niet zo gegroeid zou zijn als ik met harde hand was opgevoed.

Ik was een hele luie leerling, ben een jaar blijven zitten omdat ik meer in mn duivenhok zat dan dat ik op school was (spijbelgemiddelde van 80%) kwam achteraf ook door een verkeerd gekozen opleiding. Maar mn ouders hebben me nooit een verwijt gemaakt, ze gingen wel vaak het gesprek aan, jongen maak wat van je leven. Uiteindelijk ben ik zelf wel gaan inzien dat het beter voor me was om mn studie af te maken.

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, Amazonbot, Camino_S, douschka, GrapeshotBot, hel1, journee, Joyce_R, Lau07, lillylover, MarleenM, monsterina, roosjenat, Selina, Sourire, ttranch, xRoossie95, xSagan en 196 bezoekers