LPF-stemmers: spijt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 10:44

Je mag gerust weten dat ik er niet op heb gestemd. Puur omdat ik niet wist wat er zou gaan gebeuren op het moment dat de 'leider' wegviel.

En ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik het niet gedaan heb.. Ik vind dat ze behoorlijk onproffesioneel bezig zijn.. Een beetje publiekelijk modder gooien! Echt schandalig!



Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 11:17

Desiree schreef:
Ik denk echt dat het met Pim zelf veel beter gegaan zou zijn ja. Ik vond hem gewoon heel goed. Nu nog kijk ik met plezier naar interviews met hem als deze nog eens op tv komen en dan baal ik opnieuw dat hij er niet meer is. Ik had ontzettende lol in die vent. en hij verwoordde ook zo leuk wat ik dacht. Gooide zo lekker die knuppel in het hoenderhok en dan zag je die ogen ondeugend twinkelen. Ik herkende wel wat van mezelf daarin, hier op bokt hak ik zelf ook wel eens met de botte bijl. Ja, ik was een van die mensen voor wie hij sprak.


Hij sprak ook zeker namens mij hoor! Ik was helemaal Pro Pim!! Maar, toen hij wegviel had ik er ineens geen vertrouwen meer in!.. En mijn vermoedens waren juist.. Als je ziet wat er nu gebeurd, er word meer gegooid met modder dan er geregeerd word.

Die man was een hele goede vent. Er waren dingen waarmee ik me absoluut kon vinden, maar ook dingen waarvan ik eigenlijk zoeiets had van, Nee, dat is het niet.. Maar het meeste wat hij zei kon ik me goed in vinden, had dus wel op hem gestemd als hij nog had geleefd.

Al met al een groot verlies voor Nederland. Zo zonde en sneu dat deze man op deze manier verloren is gegaan..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, ComscoreBot, Eskimo, Facebook, flooooo, GrapeshotBot, KikiCelinevs, Setteli en 182 bezoekers