LPF: Amateurs?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 22:14

Ik denk dat iedere partij zijn problemen heeft. Denk bijvoorbeeld maar aan de belachelijke vertoning vorig jaar met het CDA. Gelukkig heeft Balkenende de rommel daar goed kunnen opruimen, en ik ben blij dat het cda toch groter is geworden dan de LPF. Kijk, ik heb heel veel bewondering voor Pim Fortuyn, en ik ben blij dat dankzij hem bepaalde dingen hier in Nederland weer bespreekbaar zijn geworden, maar de LPF is op dit moment een schip zonder kapitein. De partij is in een maand of zo opgericht en bestaat uit mensen die elkaar amper kenden. De enige die wist welke koers hij wilde varen was Pim zelf, maar een of andere ***** was te bang om met hem in een volwassen discussie te gaan en op een andere, laffe. en vooral ook tragische manier met hem af.( ik luisterde die fatale 6 mei om 18:00 naar ruud de wild, en ik was helemaal in paniek toen ik het hoorde) Gevolg is dat niemand weet wat nu te doen, en niemand weet nog wat-ie aan elkaar heeft. Ik zeg; geef die partij gewoon een jaar of 1 , 2 zodat ze echt kunnen uitgroeien tot een volwaardige partij, en dat ze zelf hun koers weer een beetje laten bepalen. Ik denk dat ze zich nu nog te veel vastklampen aan dingen die Pim wel / niet gezegd/ gewild zou hebben, en het wordt tijd dat ze hun eigen doelstellingen gaan formuleren.
Volgens mij zou Pim maar een ding echt gewild hebben, en dat is dat de partij gestopt zou zijn. Dit is nu eenmaal niet het geval, en het zal nog wel een tijdje duren voordat Wijnschenk zich als een krachtige leider op kan stellen. Hij komt trouwens wel al goed over op tv vind ik; hij is heel duidelijk, en dat is wat veel lpf kiezers graag zien.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benzz, corinec, Dammie, Eleeke, Gaby, Googlebot, IASCrawler, karelien, katinker, LiDi, mirtedl, Stephaniiee_, Taucha, teunis001, Vjestagirl en 67 bezoekers