Wat is een bungalowpark aanrader?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wat is een bungalowpark aanrader?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:30

Met oud en nieuw willen Maurice en ik een keertje niet thuis blijven. We zitten er over te denken om een midweek weg te gaan. Naar een bungalowpark.
Maar we hebben daar niet veel ervaring mee dus wie weet een leuk park, liefst in Zeeland, Brabant, Veluwe of Belgie?
(NIET in Limburg want dan vind ik het te moeilijk om niet elke dag naar Pablo te gaan Lips are sealed )

Onze grootste wens is eigenlijk dat er een zwembad is en dat er in de omgeving wat te doen is want van alleen maar in een huisje zitten word ik gek

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:33

Eemhof - Veluwe
www.centerparks.com
Eemhof

Lijkt me leuk, dan kom ik je nieuw jaar wensen!! *LOL* OF jij daar blij mee bent zien we dan wel weer Knipoog

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:34

ik zou in ieder geval naar center parcs gaan, dat vind ik de gezelligste. Leuker dan gran dorado, in belgië is de Erperheide leuk. kijk gewoon eens rond op de site die sjimmy gaf

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:36

Wat dacht je van de Holterberg? Ook erg mooi in de winter! Cool

En als je Pablo mist, dan kom je Ret maar ff knuffelen, die woont daar dichtbij. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:46

Is iemand van jullie wel eens in een park van Sunparks geweest (Belgie)? Ziet er ook wel leuk uit, alleen moet je daar nog los betalen voor het zwembad. Maar ze hebben daar ook leuke Romantische arrangementen Lovers

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:56

wij zijn van de zomer naar de sunparks parken in belgie geweest en dat is ons bijzonder goed bevallen.
voor het zwembad hoef je niet apart te betalen, je krijgt een toegangsbewijs voor de duur van je verblijf.
wij zijn in vielsalm geweest en dat vond ik echt een aanrader, gezellig park, heerlijk eten in het restaurant en mooi zwembad.
de omgeving is daar ook prachtig.

sorry dat ik geen hoofdletters gebruik, maar de shift toets is overspannen en denkt dat ie een back-space toets is vandaag Verward Verward Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:29

O, dat klinkt wel goed dan. Van de site begreep ik dat je los moest betalen maar dat is natuurlijk voor mensen die niet het park verblijven.
Mij leek een park aan zee ook wel wat maar eigenlijk klinken ze me allemaal wel mooi.
En ze hebben leuke pakketten die je er bij kan boeken, bijvoorbeeld het romantische pakket:
-beddenopmaak en handdoekenpakket bij aankomst
-2x ontbijtbuffet
-1 Thermaesessie
-1 gastronomisch diner
-hout voor de open haard
-1 fles wijn per Villa

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:38

aan zee is ook leuk, wij zijn 1 week in vielsalm geweest en 1 week in oostduinkerke. dat was ook erg leuk, park is wat groter, maar ook gezellig.
wat daar wel leuk was langs de boulevard lopen, heel veel marktkraampjes en winkeltjes, maar ik heb geen idee hoe dat in het najaar is.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 14:52


duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:40

kijk eens bij roompot.nl
die hebben allemaal luxe parken in zeeland en ze daarnaast
hebben ze kortgeleden de weerterbergen overgenomen.
als je je opgeeft voor de nieuwsbrief krijg je regelmatig aanbiedingen oa voor de feestdagen.
vorig jaar met hemelvaartweekende zijn wij op "zeeland village" geweest
de duikvereniging van pim is daar ieder jaar met hemelvaart op een camping maar pim heeft een hekel aan camperen.
mooie ruime vrijstaande bungalows met oa vaatwasser en sauna.
we hadden mijn ouders en pim zijn moeder meegenomen en wij hadden er ook zo'n uit eten arrangement bij.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:41

De Eemhof is idd leuk. Wij gaan altijd naar de HuttenHeugte! Weet eigenlijk niet waar het ligt. Het is wel van Centre Parcs.

Ik denk dat je het beste gewoon allemaal brocures moet aanvragen en dan kijken want jullie hte mooiste vinden

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:42

Centerparks! Is altijd leuk Lachen

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:57

SAKKIA schreef:
De Eemhof is idd leuk. Wij gaan altijd naar de HuttenHeugte! Weet eigenlijk niet waar het ligt. Het is wel van Centre Parcs.

Ik denk dat je het beste gewoon allemaal brocures moet aanvragen en dan kijken want jullie hte mooiste vinden


Bij de Hutten Heugte (volgens mij schrijf je het niet zo, maar ja) is ook een manege. Je kunt dus je paard ook meenemen (ik heb het ook gedaan,....... ). Het was wel vrij duur, maar ik zat toen met een wedstrijd die in dat weekend zou vallen en ik moest doortrainen,..... Hoezo erg??? Je kunt daar ook SCHITTERENDE buitenritten maken, echt een super omgeving!

Het ligt in ieder geval in de buurt van Nijmegen, en ik vind het het leukste park van Center Parcs,.... Echt een geweldig zwembad Haha!, met een hele leuke wild waterbaan,..... (als je daar bent, voel je je net weer een klein kind, let maar op Party!! !!).....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 16:16

toen ik klein was gingen we altijd naar de Eemhof, kan me nog herinneren dat ik t altijd erg naar mn zin had daar. Ben er inmiddels al heel erg lang niet meer geweest

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 18:36

Anoukie"]
[quote="SAKKIA schreef:
De Eemhof is idd leuk. Wij gaan altijd naar de HuttenHeugte! Weet eigenlijk niet waar het ligt. Het is wel van Centre Parcs.

Ik denk dat je het beste gewoon allemaal brocures moet aanvragen en dan kijken want jullie hte mooiste vinden


Bij de Hutten Heugte (volgens mij schrijf je het niet zo, maar ja) is ook een manege. Je kunt dus je paard ook meenemen (ik heb het ook gedaan,....... ). Het was wel vrij duur, maar ik zat toen met een wedstrijd die in dat weekend zou vallen en ik moest doortrainen,..... Hoezo erg??? Je kunt daar ook SCHITTERENDE buitenritten maken, echt een super omgeving!

Het ligt in ieder geval in de buurt van Nijmegen, en ik vind het het leukste park van Center Parcs,.... Echt een geweldig zwembad Haha!, met een hele leuke wild waterbaan,..... (als je daar bent, voel je je net weer een klein kind, let maar op Party!! !!).....
[/quote]
sorry beetje offtopic! Maar ik ga dus binnenkort ook naar een park en had daar ook Hutten Heugte bij staan...kan je daar ook paarden huren? Kan er namelijks niks over vinden op de site

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 18:48

De Huttenheugte bij Nijmegen??? Voor zover ik weet ligt de Huttenheugte bij Dalen en dat ligt weer bij Coevorden, in Drenthe...

Zie bijvoorbeeld deze link.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 18:51

Hoe het park van de Eemhof is weet ik niet, het zwembad was iig altijd erg geslaagd.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 20:22

Karin schreef:
De Huttenheugte bij Nijmegen??? Voor zover ik weet ligt de Huttenheugte bij Dalen en dat ligt weer bij Coevorden, in Drenthe...

Zie bijvoorbeeld deze link.


Oh jee, ik excuseer mij, ik bedoelde Het Heijderbos,....... Schijnheilig Frusty Stom hoor, maar dat park heeft dus een manege, waar je volgens mij inderdaad ook paarden kunt huren. Dat ligt toch wel in de buurt van Nijmegen (Heijen zegt mij nix,... topografie is niet mijn sterkste kant Haha! )???

Zoals ik al zei, mooi park, mooie omgeving en een hele toffe wild waterbaan. Het leuke van Centerparcs tegenwoordig, vind ik de verschillende soorten cottages die je kunt huren. Van standaard tot zeer luxe!

Ehhhm, alleen de prijs is wat minder,.... Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 20:25

Yepz, Heijderbos komt dichter in de buurt van Nijmegen, is namelijk Noord-Limburg. Haha!

Ik vroeg me al af of de Huttenheugte zich spontaan verplaatst had, ik kom er namelijk langs als ik van m'n ouders af naar Drenthe ga, dus dan kon het nooit bij Nijmegen liggen. Haha!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 14:43

[quote="irene"]

sorry dat ik geen hoofdletters gebruik, maar de shift toets is overspannen en denkt dat ie een back-space toets is vandaag Verward Verward Haha![/quote="irene"]

Probeer de back-space toets, misschien hebben ze geruild!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 21:00

Wat dacht je van Euroase Kijkduin, binnenzwembad, bowlingbanen, direct aan zee en natuurlijk lekker shoppen op zondag in Den Haag, en ja in Den Haag is veel te doen. PS manege is in de buurt.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 21:08


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 08:09

We hebben een midweek in Vielaslm van Sunparks geboekt. we gaan oud op nieuw dus in de Ardennen vieren. Met wat geluk ligt er dan ook nog sneeuw, kunnen we gaan langlaufen. En het is maar 110 km van hier dus dan kan ik mooi maandag en vrijdag Pablo zelf doen Haha!
Het ziet er echt keimooi uit dus ik ben benieuwd, nog 3 maanden wachten...