Botte snauwerige mensen aan de telefoon

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:11

Ik ben ook zo'n iemand die telefoontjes aanneemt voor verschillende dingen, maar ik ben altijd heel lief hoor Lachen Knipoog

Het leven is een gebakje!



Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:40

Margreet schreef:
Ik kan een beetje zakelijkheid altijd wel waarderen, ben je lekker snel waar je wezen moet. Al dat slappe geklets, daar heb ik geen boodschap aan. 'nieuw computersysteem' blablabla kan mij het schelen, het gaat niet zoals het hoort en ik wil het opgelost hebben!


Ik vind het heel logisch dat je even uitlegt waarom het even niet zo snel gaat als anders. Soms ligt het systeem er bij ons ook even uit, door onvoorziene problemen. En dan moeten we sommige dingen handmatig noteren, gaat wat langzamer en kunnen wij niets aan doen.

Het leven is een gebakje!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 11:11

Margreet schreef:
Beetje uitleg ok, maar soms blijven mensen maar doorratelen over dat het echt niet hun schuld is en waar het wel niet allemaal aan ligt blablabla etc. etc. En daar heb ik dus geen boodschap aan! Ik wil het opgelost hebben, ik bel niet om uitvluchten aan te horen ipv een oplossing aan te bieden.
Maar meestal word ik heel prettig te woord gestaan hoor, door mensen zoals Sizzy Haha!



Haha, nee dan is het goed Knipoog Schijnheilig

Want anders...
}>

Het leven is een gebakje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Axxy, Danij, Facebook, Googlebot, laura_estee, maaikemuis, maxi90, MerleSimone, Noukie123, pony33, rocky_1995, saltshaker23, Sanne_zepp, SteffiiY, tinker_sally, xSannee en 172 bezoekers