Mopje, vooral voor Jasmijn (tnx Fitz)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 09:19

Heavenly Horse Show> >
One day in heaven, Saint Peter, Saint Paul and Saint Johnwerestanding around near the horse paddocks watching the horsesfrolic.
"I am certainly bored," stated John.> >"Me too," Paul chimed in.
Peter stood and watched the horses. "I know!" Peter began. "Why don't we have a horse show?" Paul and John thought thatthe
idea was great except for one small detail that Paul pointed out. "Who are we to compete against, Peter?"Paul asked.
The trio pondered a moment when Peter realized the answer.> >
"We will call up Satan and invite him to the horse show. Imean, we have all of the finest horses here in heaven, all of theWorld and
National Champions are here. His stable is ridden with the spoiled,difficult and mean horses. We are certain to win at the show!"And so the trio calls up Satan on the other realm communication lines and invited him to their horse show.Satan laughed and asked why they would want to be humiliated likethat, because he would certainly beat them. Peter, Paul and John did not understand. "What do you meanSatan?" Peter asked. "We have all of the National and World Championhorses in our stable in heaven. How could you possibly beat us?"> >
Satan paused a moment and then laughed. "Have you forgotten so soon gentlemen? I have all the judges!"


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lovely op 2001-06-07 16:11 ]</font>

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 10:07

hahaha,
ik zeg niets..........

fijn weekend gehad Lov?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 11:58

Zou iemand hem willen vertalen in het NL? Ik ben namelijk nogal slecht in vetalen.
Groetjes!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 12:31

x
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 15:45

Hihi, laat Jasmijn hem maar niet lezen .....

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 16:02

hij is echt goed!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 16:20

grinnik.. echt lachen...

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 18:43

Nou het toch fijn om alvast mijn eind bestemming te lezen *LOL* *LOL*
Bij het schrijven van deze topic wist Leonie nog niet dat ik haar zondag moet jureren }> en Lov, Amsterdam is ook eng dichtbij hoor!
Nee hoor, ik rijd zelf ook wedstrijden en heb erg om dit mopje kunnen lachen. Ik ben nu eenmaal die uitzondering, weet je wel, van die regel Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 09:43

jasmijn, kun je je jureer-planning even doorgeven dan pas ik mijn wedstrijden daar wat op aan. Ten eerste kun je het labjeskind dan live zien en vooral zien hoe goed ie gaat (ahum). Trouwens wie weet heb je me al een gejureerd. Mevrouw van Andel was vorig jaar ook laaiend enthousiast over Lab, uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ze me eens gejureerd heeft (zonder winst!), wist ze niet meer en dat was maar goed ook.
Dan zal ik nooit meer zulke mopjes plaatsen.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 09:53

Je mag van best zulke mopjes plaatsen hoor, ik vond hem wel grappig (of snapte ik hem in het engels gewoon niet? *LOL* )
Ik ben zelf aan de juryopleiding begonnen met het idee, verbeter de wereld, begin bij jezelf, dus ook niet omdat ik zo tevreden was over de manier waarop ze mijn draver beoordeelden.
Je gaat het alleen wel wat genuanceerder zien als je zelf in die auto zit, maar ook ik vind dat er jury's zitten waarbij je maar beter niet in de ring kunt komen.
Ik heb nu een heel mooi paard, en met hem heb ik nog maar 1x minder punten gehaald dan verwacht, verder altijd alleen maar veels te veel, en dat is nu precies waarom ik wilde gaan jureren, je moet naar het gereden zijn kijken en niet alleen naar het mooie plaatje. Ik vind het ook een heerlijk gezicht als er een mooi Kwijl paard de ring in komt, maar een minder mooi paard of een in de dressuur minder gewild ras, probeer ik net zo te beoordelen.
Groetjes Laura
De enige die ik uit mijn hoofd weet (gisteren over gebeld) is 1 juli in Hoofddorp, de Friezendag, maar of je daar met Labje tussen komt? *LOL* *LOL*

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 10:00

heej Jasmijn! EEN HELE BEKENDE REDEN! om die reden heeft het mij ook wel eens wat geleken om te gaan jureren! maar hoe zit het precies met rijden? want je moet volgens mij met rijden toch altijd een klasse hoger zijn dan dat je mag jureren? Of zuig ik dat nu weer uit mijn duim?????

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 10:14

Je moet (geloof dat het nog steeds zo is) L met een winstpunt zijn om de cursus B/L jury te doen, dan 3 jaar jureren en dan M met wp voor de M cursus, dan weer 3 jaar jureren dan Z met wp voor Z cursus. Als je B/L jury bent en Z2 met 5 wp bent, mag je okk meteen inschrijven voor de Z cursus.
Bij de KNF mogen er maar 2 uit heel Noord Holland naar de cursus, en de M is 1x per 2 jaar, hou er dus maar rekening mee dat je een paar jaar uitgeloot wordt. Ga hier even niet verder op in, want dan zit ik mijn stokpaardje en ben ik voorlopig nog niet uitgetypt. *LOL*

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 10:48

juist ja! nou dank je voor je uitleg!
Ik was ook nog niet meteen van plan het te proberen! en zeker niet in noord-holland Knipoog
Maar het is wel zo'n idee dat in m'n hoofd ronddwaalt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:00

Met Lab tussen de Friezen?? Nah, ik denk dat ze dat wel zien hoor.
Gaat niet lukken dus.

Niet toevallig 24 juni in Huizen??

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:06

Ja, gaat het toch opvallen? Cool
Nee, 24 juni niet, wel 22 juni Den Helder, avondwedstrijd, je moet er wat voor over hebben. *LOL* *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 09:36

Toch blijf ik het een raar systeem vinden!!
Hoe kun je nu als je M1 +1 wp bent of Z1+ 1 wp een M2 of Z2 combinatie jureren.

Maar ja, voor mij is dat ook een beetje een stokpaardje, ik vind het ronduit belachelijk, dus laat ik er ook maar niet teveel over zeggen.

Reeel lijkt me gewoon, dat je zelf 1 klasse hoger gereden moet hebben dan je jureert!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 09:43

Hahahh ik weet niet wat elk woord betekent maar toch snap ik m wel en hij is leuk *LOL*