heike ik wilde bij jullie op concours komen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 23:52

tja het was heel erg snel vol. Niet normaal. maar ja twee proeven starten en een goede losrijmogenlijkheid. namelijk een eb en vloed bak. Daarbij hebben we prijsjes!

Maar goed, onder welke naam heb je ingeschreven. (Besef nu dat ik je echte naam niet weet) in de klasse M1?

Maarre je mag toch wel een keer komen kijken....

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 02:34

hihi van mij hoeft er helemaal geen censuur te zijn hoor. Ik moet er wel steeds om lachen om dat oliebol enzo.

en dan wordt het allemaal meteen een beetje minder erg...Lachen en soms is dat wel fijn.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 19:40

nope alleen kl*te en Sh*t maar kan elk woord laten vervangen. Dus ook bij. Leuk in niet leuk.

Offe Heike in lieve meid. haha maar dan vervorm je de tejst wel een beetje. Toch leuk als je een verhaal compleet anders ziet als dat je hem geschreven hebt.

haha dan moet ik van veel woorden het tegensgestelde nemen.
koud=warm
vies=lekker
nat=droog
in=op
paard=ezel (haha das helemaal lachen dan krijg je pas vreemde gezichten!)

maar goed ik veranderd niets. (alleen bij uitdrukkelijk verzoek)

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 00:10

Jaaaaah! je kan meedoen hoor. je kan op zaterdag in de M1 starten. je bent 11e en 14e en het begint om half tien.

Dus vlug even je startcoupons inleveren!(en betalen *grinnik*)

ik kom je helpen hoor. En ga voor je duimen!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:44

Nou ik mis Julius nog iedere dag maar heb een waardige opvolger gevonden in Barley queen (www.welshcob.nl/barley)

Ze is pas twee en een half (augustus drie) en dat is fijn want zo hoef ik niet meteen te rijden enzo. Ze komt uit het wild en kent dus helemaal niets. Nu, na 1,5 maand heeft ze al echt veel geleerd en ik minstens net zoveel van haar. Er zit echt geen greintje kwaadheid in. ze is heel oplettend en vind alles eigenlijk wel leuk. is voor niets of niemand bang. Tja ben erg trots op haar en vind het heerlijk om bij haar te zijn. al wilde ik helemaal geen 2 jarige, en geen vos en geen merrie. maar ik zou nu niet anders willen..

_________________
"Riding: the art of keeping a horse between you and the ground"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-02-25 20:46 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, alweerkwijt, Amazonbot, Apacheshadow, Buxy, Facebook, Freekfuchs, GoogleAdsense, Lis_Ol, Nayan, NogSteedsGek, onpaard, Waratje en 151 bezoekers