Mus in de kachel?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Mus in de kachel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-02 18:16

Oke, wij hebben dus een Tulikivi openhaard/kachel.
Allemaal heel leuk en aardig, maar nu hebben we weer hetzelfde probleem als dat we vorig jaar hadden.
Het zit namelijk zo, als het was kouder word dan vind me vader het lekker om dat ding aan te steken. (Ja we hebben hem niet voor niets toch ! Is wel lekker warm hoor .. Lachen )
Maar vorig jaar hadden we zo'n last van musjes en spreeuwtjes die in de pijp vlogen, en dan zaten ze steeds of voor het raampje, of ergens in de kachel (ook als wij het niet wisten, en werden ze levend gecremeerd? Lips are sealed Verdrietig )
Ik denk dat het gewoon is, als het koud weer is zoeken ze warmte bij de pijp, wanneer de kachel brandt.

Nu zit er dus weer een musje in, heel erg zielig..
Hij vliefgt steeds tegen het raampje aan, en m'n hondje zit er echt zo voor.. " Huh? Verward wat zag ik nou? " fladder fladder.. "huh? Nou issie weer weg ? Kiekeboe ! Cool "

Ik wil hem er wel uit halen, maar ik weet niet hoe?
Als ie in de huiskamer is vliegt ie zich dood tegen het raam?
Iemand ideeen?

"What we call human nature, is actually human habit.."


sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-02 20:58

Ik heb hem gewoon in de kamer laten vliegen, helaas hebben we nu op het moment even geen gordijnen, toen vloog ie wel 2 x tegen het raam .. Frusty Maar toen ie een beetje verdoemd op de grond lag had ik m op gepakt en naar buiten gelaten.. Lovers

Tnx voor die tip bvan dat rooster, zal eens gaan kijken.

"What we call human nature, is actually human habit.."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie