Nog een poging... boktcaps

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Nog een poging... boktcaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 14:29

BartVB schreef op 17-09-02 het volgende over de boktcaps...

Laten we eerst even voorop stellen dat het 'bestuur' van Bokt helemaal niets met deze actie te maken is. Dit is een actie door Bokkers zelf op touw is gezet.

Verder is het zo (en dat heb ik al tientallen keren gezegd de afgelopen weken) dat Prisca op het moment op vakantie is. Totdat ze terug is, is het dus compleet zinloos om topics te starten over dit topic. Het enige dat je daarmee bereikt is dat iedereen zich steeds meer op gaat winden, bijvoorbeeld over opmerkingen met 'politie' of 'je kan naar je geld fluiten'. Al die opmerkingen komen maar uit de lucht vallen maar worden wel meteen opgepakt.

Dat is dus de reden dat topics over dit onderwerp gesloten worden. Net als dit topic overigens.

Prisca heeft gezegd dat ze het geld terug zal storten, ik ga er dan ook zondermeer van uit dat dit gaat gebeuren. Houd er echter wel rekening mee dat het terugstorten waarschijnlijk niet bovenaan de prioriteitenlijst van Prisca staat.

Maw, zoals ik al eerder heb gezegd, heb geduld.

-------------
Helaas gaan bijna alle topics die over de caps gaan op slot.
Maar ik wil er toch nog wat dingen over zeggen.

Heb even geduld... in mei heb ik het geld overgemaakt en nu nog niets terug. Geen petje, geen geld.

Ik vind wel degelijk dat Bokt ermee te maken heeft. Het is op bokt besproken, jullie hebben het niet verboden, jullie naam is ermee verbonden. Anders had dit allemaal achter de schermen, pb of mail moeten gaan.

Eerst had Prisca privé problemen, toen ruzie, toen besloot ze geld terug te geven en daarna gaat ze met vakantie. Als het goed is zou ze 20 september terugkomen, maar ja... ze zou niet meer op bokt komen, dus ze zal dit, als ze zich aan het woord houdt, niet meer lezen.
Wat dan??? Wachten tot volgend jaar of we ons geld terugkrijgen? Of gaat er iemand van de boktcrew, die haar persoonlijk kent er achteraan??

Ik zou graag wat duidelijkheid krijgen!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!



Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 19:50

Ik neem ook verder niemand iets kwalijk, Prisca niet, die heeft een hoop werk op haar hals gehaald en ook niemand van bokt zelf, maar ik vind het te makkelijk om alles wat hierover gaat te sluiten en te zeggen dat bokt er niets mee te maken heeft. Zoals gezegd werd, de naam bokt stond erop.
Waarom wilde ik zo'n petje, omdat ik het gezellig vind op bokt. Anders had ik ook een ander petje kunnen kopen. Zo kan je elkaar herkennen etc.

Ik hoop ook dat het goed komt!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 12:34

Ik heb het destijds al aangeboden dat ik de 4 cappies die er nog bij moesten wel wilde betalen. Dan zou ik in totaal 5 cappies krijgen. Ik zou ze wel weer kwijt kunnen want er waren naderhand nog meer aanmeldingen.

Ik blijf er nog steeds bij, ik wil het best van haar overnemen en kijken of we er nog mensen bij kunnen vinden of dat ik zelf die overige 4 cappies neem.

Dus vandaar nog een keer de schop naar boven, misschien is het een idee...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 11:41

Bedankt Bart!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 09:42

Bijna een week verder en helaas nog geen reactie op de mail.
Ik denk eraan om haar een persoonlijke brief te schrijven met de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen, gewoon, niet kwaad maar even uitgelegd dat ik het graag terug wil.
Haar adres heb ik al gevonden.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 10:37

Bart, hebben jullie wel al een reactie van haar gehad of dat ook nog niet?

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 17:45

Nog steeds geen reactie van Pris?
En ook nog steeds geen uitbetalingen...

Dan ga ik nu toch echt een brief naar haar schrijven of op zoek naar haar mailadres. Begin het nu toch zat te worden. Omdat zij er geen zin meer in heeft zijn er ruim 20 mensen de dupe...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 15:45

Branca, ik heb je een pb gestuurd.
Ik ga Prisca ook vanavond bellen, de brief is de deur al uit.
Als ik geen reactie krijg dan ga ik volgende week gewoon even naar haar huis.
Kijken of ze opendoet en wat ze dan te zeggen heeft.
Ik vind dit ronduit schandalig.

14,75 heb ik betaald, ook voor de verzending.
Dat is dus ruim 32 piek.
Als ik het in mijn portemonnee heb geef ik het wel aan iets anders onzinnigs uit, daar gaat het niet om, maar dan heb ik er wel wat voor.

Het is gewoon te gek voor woorden dat het om zoveel petjes gaat en dan ons geld gebruiken als chantagemiddel.

En drammen, ja, zo zal het misschien door anderen gezien worden, maar als mijn geld op 16 mei wordt afgeschreven en je hebt er 5 maanden later nog niets voor terug, onduidelijkheid etc. dan wil je wel drammen.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten