Hulp gevraagd met een mailtje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 12:38

Ik ben klaar met mijn eerste opzat van een site. En nu moet ik van mijn opdrachtgever een mail sturen naar zijn partners. Die zijn namelijk erg nieuwsgierig. Ik moet ze dus een nette mail (ze zitten op directieniveau)sturen voor een eerste kennisgeving wat betreft die site. Maar ik ben helemaal niet goed in dat soort mails. Ik hoop dat iemand van jullie me even kan helpen.
Ik heb dit:

Beste ….,

Ter eerste kennisgeving zend ik u hierbij een link naar een adres waarop de eerste versie van een site voor Craft Management Consultants staat.
Het is een eerste basisversie. Gemaakt aan de hand van de flyer. Er zijn dus nog vele mogelijkheden om de site in de toekomst verder aan te kleden en uit te breiden.
De site is gemaakt in opdracht van …
Het adres van de site is: http://home.hetnet.nl/~craftmc/index.html .
De foto's zijn overigens fictief aangezien ik geen geschikte foto van u en uw partners tot mijn beschikking heb.

Met vriendelijke groet,

Katrien Schotsman
(stagaire ….)



_________________
<font color="blue"><i>"Stompachtig of Hoestachtig, dat komt allemaal op hetzelfde neer op de bodem van de rivier"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-06-06 12:40 ]</font>

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 12:41

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 12:43

'k vind het wel goed hoor.
Niet stom ofzo.
Ik zou er alleen nog bijzetten dat je graag feed-back wil Knipoog (zowel negatief als positief)
Gewoon zo sturen...
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 12:53

Okee, ik ga hem zo maar sturen dan Lachen Ik heb er Beste boven gezet omdat ze wel al van mijn bestaan weten en mijn opdrachtgever gebruikt ook altijd Beste als aanhef. Ik heb 1 partner ook wel eens aan de telefoon gehad en daar moest ik je en jou tegen zeggen dus dan lijkt me Geachte weer zo afstandelijk.
Ik verander wel nog even die zin zoals Janna zei. En ik zal inderdaad afsluiten met : Graag zou ik feedback krijgen zodat ik die kan verwerken in mijn adviesrapport.

Kan die laatste zin?

_________________
<font color="blue"><i>"Stompachtig of Hoestachtig, dat komt allemaal op hetzelfde neer op de bodem van de rivier"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-06-06 12:53 ]</font>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 12:54

Dat kan wel ja.
Succes nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 13:00

Komt de mail niet te onzeker over trouwens? Van mijn opdrachtgever mocht ik het best een beetje aanprijzen en want het is een goede basis.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 13:07

Ik vind het goed zo.
Misschien kan je nog vragen of ze (digitale) foto's op willen sturen....
En verder ik vind je niet onzeker overkomen.
Je schrijft niet in de trant van
"ik hoop dat jullie het mooi vinden" Knipoog
Laat ook hier even weten wat ze ervan vonden Knipoog
Succes,
Groetjes Petra

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 13:11

Okee, dank je voor de hulp Petra! Ik ga nu de mailadressen opzoeken en dan verzenden. Ik ben benieuwd!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 16:32

z