ik baal als een stekker mijn auto is afgekeurd!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 13:50

Het hangt er een beetje vanaf waar die auto op afgekeurd is en wat de kosten zijn voor de reparatie. Theoretisch gezien kan ie afgekeurd worden op een slecht ruiterwisserblad a somms 2 euro. Maar ook op het remsysteem voor 500 euro (ervaring), of de schokbrekers, of de aandrijfassen (had ik dus) en noem maar op.

En Eveline, aan een BX uit 1833 met 4 ton op de teller kan ook een hoop stuk hoor Haha!. Als je geen grote tegenslagen financieel kunt opvangen dan kun je beter geen hydropneumaat gaan rijden van 12 jaar.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 14:18

Ipsilonka schreef:
Nee mijn Pablo is zeven(stamboekfjord).
Mijn auto is achter de koplampen rot, achter de voorstoelen rot, mijn uitlaat is rot (gelukkig niet mijn katalysator), voor een een of andere hoes kapot waardoor er waarschijnlijk ook een nieuwe vooras in moet, links zit mijn wiel vast (iets met een remklauw ofzo) Waarschijnlijk is het wel te maken maar het geld is op!!!!!


De hoes om je aandrijfas? Had ik ook, kost even wat werk en bijna 400 euro. Als er zoveel rot is, heeft ie weinig toekomst meer ben ik bang.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Amazonbot, arjaaaaa, Charmaine, Deniseee96, Googlebot, Hicaria, Kimberley_, kimberly1995, Laibadji, Lithya, MarJon, marlouhusson, meniekske, Nathalie18x, Niwla en 150 bezoekers