Poging tot inbraak voorkomen door MP3 speler....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Poging tot inbraak voorkomen door MP3 speler....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 21:46

Vanacht om kwart voor 2 werd ik ineens wakker De buren hadden de muziek vreselijk hard aanstaan echt niet normaal.
Ik snapte er niets van en ineens ging de telefoon, zo in de war als ik eerst was zo klaar wakker was ik ineens niet alleen ik maar ook mijn vader,
Als een gek zijn we naar beneden gevlogen naar de telefoon.
Mijn vader stoof door naar de keuken ik nam de telefoon maar.
Er werd meteen opgehangen en ik geloof dat ik toen echt dacht dat ik niets meer snapte.(grijnz kun je voorstellen hoe vaag alles is als je slaapdronken bent)
Mijn vader vloog de straat op en ik erachter aan onze auto stond als een gek te knipperen met alle lampen,het alarm ging af maar die was niet boven de loeiharde muziek uit te horen.
We snapte er niets van, vorige week hadden we een mp3 speler gekochten die was vreselijk op hol geslagen.
De uit knop deed het niet en het frontje wilde ook niet loslaten uiteindelijk heeft mijn vader de boel kapot getrokken.

Goed jullie snappen volgens mij geen zak van het verhaal, dat deed ik ook niet tot 10 min geleden.
Ik wilde kijken wat er nog te redden was van de MP3 speler na wat buigen paste het Frontje weer enzowaar het kreng deed het weer alleen ik kreeg 'm nu wel uit maar het frontje er niet meer af.
na een tijd klooien kwamen de buren thuis.
(we hebben niet zo'n goede band maar het gaat best als we niet meer dan hoi en dag zeggen)
Zij vertelde dat zij gister had gebeld maar meteen had opgehangen toen ze mijn vader zag.

Hun hond sloeg nml gister rond half 2 aan en bleef vreselijk onrustig daarom was zij uit bed gekomen en had achter de computer gezeten.
Ineens ging ons auto alarm af en sloeg daarna de MP3speler op hol.
En jawel er had iemand geprobeerd in te breken in de auto!
Ik wist helemaal niet dat zo'n autoradio ook op het alarm van de auto werkt zeg! Best handig want voorlopig krijg ik dat Frontje er echt niet uit Boos!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 21:51

Dus de MP3 speler ging af, omdat het autoalarm afging? Reageert ie op geluid ofzo of heb ik weer niet goed gelezen? Tong uitsteken (Zoals gewoonlijk Haha!)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 21:51

lekker weird verhaal Kim Tong uitsteken
jij beleeft ook altijd weer wat he... Gelukkig dat er niets gejat is (toch). Die lui zullen zich wel goed lam geschrokken zijn *LOL* en terecht

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 22:04

nou kais daar zijn we nog niet overuit.
Volgens mijn oom (jawel vroeger autohandelaar geweest) zou het kunnen zijn dat doordat het autoalarm afging er ook een alarm in de MP3 speler afging de volume stond op 100 (en geloof me ik heb 'm op hooguit 30 staan en das al heeeeel hard)want hoe gaat een radio anders ineens aan???

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 22:23

En met jou moet ik straks een boktrit gaan maken????

Hellup, ik denk dat ik wat veiligheidsvoorzorgen ga nemen want bij jou in de buurt is het geloof ik niet veilig *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 22:28

ehhh Kim, wanneer beleef jij eens NIKS? Knipoog Toch handig zo'n MP3 speler

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 22:58

wuhahaha handig! ik denk dat die inbrekers er wel 20X over nadenken voordat ze nog zoiets doen hahahahahahaahah jij maak ook van alles mee.. hahaha lache man...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 23:13

Typisch geval van 'als ik hier op druk, gaat er daar een alarmpje af'... Tong uitsteken

Kan me voorstellen dat je goed schrikt en dat je totaal niet weet wat er aan de hand is. Vind het wel een erg grappig verhaal! *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 07:41

Idd mijn vader is nog uit bed geweest om het raam dicht te doen.. de buren makte zoveel herrie:))
enne ik bleef eigenlijk niet zoveel hoor heb best een saai leven met af en toe wat aparts...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 10:18

Saai??? Noem jij je leven saai??? Echt niet!! Er gaat geen week voorbij of ik lees weer een of ander geweldig verhaal van jou!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 10:23

oef... leuk leuk leuk!!! Weer een leuke gadget in de auto van Kim!! Mag ik op de knopjes drukken zodat dan het alarm afgaat?? Party!! Euhm.... Kim... moet je iets bekennen Haha! Weet je.... ben zo gek van de knopjes in die auto dat euh... ja... euhm... hoe leg ik dit uit *kijkt verlegen naar de grond* Bloos heb een bezoekje aan A. gebracht

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 10:29

*LOL* Jaaaaaahhhh... hoooooorrrrr....
Dat heeft Kim weer Haha!
Zie je nou wel, het heeft allemaal helemaal niets met Ameland te maken. Het heeft met JOUW te maken, jij roept dit soort dingen af.
Net als de peesbeschermers, de zeehond, de politie bij de trailer, de trailer die niet op de boot meemocht etc etc.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 13:13

jantina dat was echt niet mijn schuld!!!!!
waahhaaa pas maar op nog een maandje dan kom ik je weeeeeeeeeeeer pesten.. je zei dat er in november niets te beleven was op Ameland toch *LOL*

enne maarten ja hoor je mag op de dierenshow wel even 10 min in mijn auto zitten en op knopjes drukken