Ik zie er dan toch wel puik uit! (Cody had gelijk)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 16:13

Wat goed van je! Heerlijk gevoel hè, als alles weer lekkerder zit en je jezelf weer wat fitter en vlotter voelt.....

Ikzelf ben inmiddels 17,5 kilo afgevallen (ben sinds eind mei bezig). Ik wil ook helemaal terug naar het gewicht dat ik had toen ik 19 was, en daarvoor moet ik nog ongeveer 8 kilo afvallen. Ben nu al aardig tevreden, maar wil nog die extra kilootjes eraf. En als me dat lukt is de prijs...... EEN SPLINTERNIEUWE WEDSTRIJDOUTFIT!! Ik ga over een tijdje starten en dat heb ik dus allemaal nog nodig (ook de leren laarzen dus) en ik vind het een goede motivatie om slank te blijven, als ik die spullen allemaal net gekocht heb.....

Goed hoor, volhouden! Nimber ook gefeliciteerd trouwens, ook al zoveel afgevallen?

Groetjes,

Marieke


Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 16:42

Ooww... was weer iets te enthousiast.... zie net pas dat het juist heel moeilijk is voor je om wat kilo's kwijt te raken, en dat dit eigenlijk "per ongeluk" gaat. Maar goed, natuurlijk nog steeds heel knap van je!

Zal de volgende keer wat verder kijken dan mijn neus lang is!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ecudes, GrapeshotBot, StonedRomy, YandexBot en 85 bezoekers

cron