teennagel probleem

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 12:16

Naar de dokter gaan! Die kan onder verdoving de oude nagel weghalen en dan kan de nieuwe nagel gewoon verdergroeien!

Ikzelf ben nu nog herstellende van een ingegroeide teennagel, heeft bijna 3 maanden geduurd voordat dat over was! Reken maar dat als je er niets aan laat doen, of te lang wacht met naar de dokter gaan ( zoals ik ) je straks stikt van de pijn!

Dus, gewoon de dokter even laten kijken, geloof me, het valt best mee!



Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 12:31

Ineke2 schreef:
:\ weinig goed nieuws dus Scheve mond

wat erg...maar ik durf niet Bloos Bloos Bloos
Ik vind het zo erg van mijzelf maar ik ben dus ontzettend kleinzerig Bloos

Nou, zo vreselijk erg is het niet hoor!! Ik dacht ook dat het vreselijk zeer zou doen.. Maar het viel reuze mee.. Het enige is dat de spuit met verdoving niet echt prettig is.. Maar als die er eenmaal inzit dan voel je nix meer ( zoals het hoort uiteraard )

Bij mij heeft de dok nog zitten snijden in wildvlees ( blech ) En ik moet eerlijk zeggen dat ik het al niet meer voelde nadat de verdoving uitgewerkt was.. Daags erna prikte het af en toe nog, maar ik had niet echt het idee dat mijn teen eraf viel ofzo.. Haha! Heb toen gewoon op slippers gelopen en dat werkte prima!

Gewoon gaan dus.. Vraag anders je moeder om mee te gaan.. Haha!

Sterkte ermee!

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 12:33

Heey en wat zie ik trouwens in je profiel? Hebbie een halve IJslander? Gaaf hoor! Kan hij ook tolten?

Heb een hele poos op een IJslander gereden! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyII, Aniek23, BeFunny, ComscoreBot, DWitzel, Freyr, Gianti, Jacquelinee_, karelien, karinmanon, LuCa88, maessie, manonutjuh, MerelV, Mizora, PeerAppel, shadowstar, Wopkebrok, XxMariellexX, Zil en 57 bezoekers