04-06

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-01 10:58

Wat zeggen jullie ervan als we de weegdag verplaatsen naar de woensdag. maandag is niet zo'n goede dag voor mij zo na het weekend. Heb me afgelopen weekend ook niet zo goed gedragen. Ben nu dus weer een kilo zwaarder als vorige week..
baal baal baal baal baal baaal baal baal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 11:10

Vind ik wel een strak plan.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 12:23

yes! Ik vind dat ook steeds zo frustrerend, weet ik dat ben afgevallen, maar dat blijkt pas halverwege de week. Vandaag gegeten: boterham gebakken ei, 4 boterhammen met wat kruidenboter en wat dropjes. Vanavond uit eten maar ik zal iets slanks uitzoeken.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-01 21:07

vanmorgen 2 broodjes kaas uit de oven gehad. Lekker paardgereden. Daarna thuis wat chippies gehad (wat is dat toch moeilijk tregen te houden als je man zit te smakken achter de comp. Vanavond pizza besteld. Daar 2 glaasjes rode wijn bij gehad. Nunet 2 apples opgegeten. Wil straks nog effe gymmen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 23:31

OK ik moet nu dus ook:
schaaltje yoghurt en een banaan als ontbijt, twee boterhammen met kaas onder de grill als lunch, pakje sultana, avondeten snijbonen met rundvlees en 2 gekookte aardappels, als toetje schaaltje aardbeien en een bol ijs.
vanavond nog wat koekjes naar binnen gewerkt.
Lekker gereden, niet hard gelopen, te veel spierpijn. Morgen maar weer.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 08:46

wel erg lekker gegeten gisteren:
hapje haring, ham met aspergemousse, aspergebouillon, gebakken roodbaars, mangospoom, klaver van rund- en kalfsvlees, frambozebavarois met aardbeienijs en koffie met chocolaatje toe. Arm dieet! Ik heb wel van alles weinig gegeten en de sausjes niet dat helpt nog een beetje, toch.