wit konijn schoonmaken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 13:23

Ik had mijn konijn schoongemaakt met dieren betadine! Mijn komijn vind wassen echt erg! Ik heb het nog maar 1 keer gedaan, maar ze zat helemaal te rillen en was zelfs uit ons bad gesprongen, worden die van jullie niet gek en bang?


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 18:08

Riƫtte schreef:
Een wit konijn wassen met betadine lijkt me niet echt handig, dan hou je een geelbruin konijn over (mischien wil ie wel een kleurtje???)


Nee hoor dat was je er toch ook weer uit! Ze word er echt wel witter van! Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 21:52

Ja eigenlijk word mijn konijntje ook niet vies, ze is een appeloosa achtig Lachen Maar wit aan de onderkant, en alleen rond haar peopgat een beetje

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 21:59

Wat liegt er dan in zaagsel neem veel vocht op met daaronder kranten mischien kun je dat eens proberen?
Ook borstel ik haar weleens met de zachte borstel *LOL*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 22:29

O vaag joh dat is nog meer dan mij. Gek dat hij dan onder het pies zit. Nou veel plazier met wassen, maar je moet haar dan wel ff droog feunen he


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, anji, Butterfly, Celebi, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, hiphorse, IASCrawler, iphyn, Lestria, Nanu, Pieke_Gwen, RoronaZorro, Sanne_zepp, Walkure, xxxmh, ynskek, Zick_Zack en 136 bezoekers