Wederom een dilemma... vriend of bokker????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Wederom een dilemma... vriend of bokker????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 23:23

Tja... over een niet al te lange tijd ben ik jarig en mijn bedoeling was om hier een aantal bokkers voor uit te nodigen (ik heb ze nog niet allemaal uitgenodigd) en indien nodig te laten overnachten.

Tot... ik vanavond van mijn wederhelft te horen krijg dat als hier (voor hem onbekende mensen) bokkers blijven slapen hij wel elders de nacht doorbrengt. Waarom? Hij kent ze niet, vind het onzin, etc. etc.

Met andere woorden, moet ik dus kiezen tussen hem en een (hopelijk) aantal gezellige bokkers. Wil hier graag een aantal uitnodigen voor een groots feest, maar ja.. dan moet er toch ook door sommigen wel overnacht worden.

Vraag me af wat te doen. Sommigen zeggen dat hij wel bij draait, maar nee, geloof me... dat gaat niet gebeuren. En dat is dan ook de reden dat ik momenteel met de handen in mijn haar zit, terwijl ik liever iets anders met mijn handen zou doen.. Dit stond namelijk niet in de voorwaarden.. Welke ik helaas niet meer bij de hand heb Frusty

Ik wil gewoon voor één keer eens een leuke verjaardag vieren, welke niet eens op mijn eigen verjaardags dag hoeft te zijn, maar nee hoor! Het wordt me niet gegunt! (vorig jaar ook al niet Verdrietig )

Vraag me nu echt af wat er gaat gebeuren als ik doorzet... al vrees ik het antwoord daarop ook al wel te weten.. Scheve mond

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 23:31

Wat een rare keuze... vervelend dat hij zo moeilijk doet.
Hij zal nooit de (gezellige) bokkers leren kennen als ie zich verstopt Haha!
dus ja, dan blijven het B) vreemden voor hem.
Volgende keer de voorwaarden inlijsten Knipoog
Sterkte met je keuze, vind dat je op je verjaardag best eens voor jezelf mag kiezen!
Maar ik zit natuurlijk niet met de consequentie opgescheept.

Enneh... voortaan niet zomaar berichten doorsluizen he...
dacht even... Verward 'asjemenou'

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 23:53

Ach, kan die arme knakker het niet aan, zoveel giebelende vrouwen in huis?
Denk dat Harry ook gillend met slaapzak en al in de schuur zou gaan liggen slapen....
Succes met het temmen van jouw vent!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 00:21

gillend slapen... hmmm knap..
nee sorry, is idd wel een probleem..
is het echt niet mogelijk met hem te praten?
ik bedoel, voor jou moet dat toch wel kunnen,
heeft hij nooit vrienden over? (chantagemateriaal Knipoog)
Mjah, ik weet het ook niet, veel succes iig..!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 08:55

mhhh ik zou het voor de bokkers de weekend na mijn verjaardag vieren en 'm veel plezier wensen met zijn dagje uit.
Wat denkt ie wel niet het is ook MIJN huis!
maarja zo ben ik *LOL*
Het is maar voor 1 keer als ie je dat zelfs niet gunt...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 09:37

vind het ook lichtelijk vreemd. wat maakt dat nu uit, voor 1 nachtje?
maar okee, daar heb je niets aan, het is zo.
tja......is wel erg lastig hoor. Misschien wel bokkers uitnodigen, maar er is geen slaapmogelijkheid, daar moet zelf voor gezorg worden?? Of de mensen moeten terug naar huis rijden? Heb je toch bokkers blij en je vriend/man blij........???? Tis niet ideaal, dat begrijp ik maar ja.....

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 11:05

Eerlijk gezegd zou ik geen ruzie willen maken om bokkers. banketstaaf misschien om dat hier te plaatsen, maar ik zou persoonlijk voor m'n vriend kiezen. Ik kan zijn standpunt ook zeker wel begrijpen.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 11:45

Vindt het een beetje overdreven van die vriend. De kat moest ook al weg, lijkt me een beetje een dominant baasje. Als zij het nou leuk vindt, gun je vriendin dan ook eens iets. Ik ken zulke mannen wel hoor, bang dat ze hun vrouwtje kwijtraken en dat die vrouwtjes er achter dat er meer in het leven is.
Je kan zelf kiezen, als jij die bokkers wilt zien en je hebt daar echt zin in dan weet je wat je moet doen.
Dit gaat niet om bokkers maar om een principe.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 11:57

carola schreef:
Eerlijk gezegd zou ik geen ruzie willen maken om bokkers. banketstaaflig misschien om dat hier te plaatsen, maar ik zou persoonlijk voor m'n vriend kiezen. Ik kan zijn standpunt ook zeker wel begrijpen.


Ik noem hier dan alleen de bokkers.. omdat het hier over bokt gaat, maar het ook zo met familieleden die ver weg wonen of mensen die ik al heeeeeeel lang ken.

Punt is... hij wil gewoon niemand leren kennen die ik ook ken. Vorig jaar een aantal trouwerijen gehad van naaste familie, maar nee hoor, hij wou niet mee. Hij gaf dan ook als reden... ik ken die mensen niet, dus daar ga ik ook niet heen. Tja, dan denk ik.. hoe wil je anders mensen leren kennen? We zijn al zes en een half jaar samen nu, maar nog kent hij behalve mijn moeder en zusje niemand van mijn familie. Verward

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 12:08

Kan je er niet nog eens met hem over praten, het is toch ronduit belachelijk dat hij jouw vrienden en bekenden niet wil leren kennen Verward

Hoe zou hij het vinden als jij dat bij hem deed, vraag hem dat maar eens.

succes!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 12:30

Zei je niet: je kan de pot op?!! Lekkere gelijkwaardige relatie als jij niet eens mag doen (met notabene JOUW verjaardag) wat je zelf graag wilt. Ik kan best begrijpen dat hij het allemaal niet zo prettig vindt, maar als jij dat nou graag wilt, en het is maar voor één nachtje, dan vind ik dat die dat voor jou over moet hebben. Jij zal ook wel eens een oogje dichtknijpen in zijn belang neem ik aan.
Ik zelf zou dus nog eens netjes het gesprek aan gaan en blijft die echt bij zijn standpunt, zou die van mij ergens anders mogen slapen.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 13:13

Wat een onzin Boos! Sorry hoor maar wat een ontzettend egoistisch geval. Het is jouw verjaardag, het is ook (gedeeltelijk?) jouw huis, jij mag uitnodigen wie je wilt. punt (voor mij dan). Dat hij niet sociaal ingesteld is is zijn probleem.
Dat hij bij een horde bokkers zo zijn bedenkingen heeft ok (hij mag wel bedenkingen hebben maar ik zou ze toch gewoon laten komen }> )...maar dat hij zich niet intresseerd voor jouw vrienden en familie...dat zou ik absoluut niet pikken Dan was het daaaag
Heel veel suc6 ermee , volgende keer toch maar een opstellen!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 13:29

Beetje banketstaaf om je voor zo'n keuze te zetten eigenlijk Lips are sealed
Ik zou het gewoon doorzetten...dan slaaptie maar ergens anders...

Maargoed, da's mijn mening weer! Succes!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 13:53

rel schoppen, meissie. Dit gaat inderdaad om het principe. Je gaat al zeseneenhalf jaar met die jongen, dan móet ie gewoon je familie en vrienden een beetje kennen. (in jouw geval dus leren kennen) Jij kent zijn familie en vrienden wel? Want dan zou ik het gevoel krijgen dat de moeite maar van een kant komt, en daar zou ik niet tegen kunnen. Zeker niet na zeseneenhalf jaar, dan mag ie wel wat meer voor je over hebben, zou ik zeggen. Want het is heel jammer voor hem dat hij jouw vrienden en familie niet wil leren kennen, maar blijkbaar beseft ie dan ook niet dat jíj daar telkens een k*tgevoel over hebt...
Succes meis, en gewoon bij je standpunt blijven!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 14:55

Het hangt er ook van af hoe hij het gezegd heeft.
Kan me namelijk best voorstellen dat hij er niet perse bij hoeft te zijn.
Laatst kwamen hier een boel vrienden van Charmel slapen, nou dan wens ik hem veel plezier en ga ik bij een vriendin slapen.
Andersom zou ik het ook niet erg vinden als hij een nacht ergens anders zou slapen als ik vrienden of vriendinnen op bezoek had.
Tja, als hij er geen zin in heeft kun je hem niet dwingen, als hij maar respecteert dat JIJ wel graag een feestje houdt ter ere van je verjaardag.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 16:49

Honeybee schreef:
[
Ik noem hier dan alleen de bokkers.. omdat het hier over bokt gaat, maar het ook zo met familieleden die ver weg wonen of mensen die ik al heeeeeeel lang ken.

Punt is... hij wil gewoon niemand leren kennen die ik ook ken. Vorig jaar een aantal trouwerijen gehad van naaste familie, maar nee hoor, hij wou niet mee. Hij gaf dan ook als reden... ik ken die mensen niet, dus daar ga ik ook niet heen. Tja, dan denk ik.. hoe wil je anders mensen leren kennen? We zijn al zes en een half jaar samen nu, maar nog kent hij behalve mijn moeder en zusje niemand van mijn familie. Verward
[/quote]


Nee, dat is niet netjes hoor! Na 6,5 jaar, en dan nog niemand (willen) kennen... Dat hoort niet. Is hij verlegen ofzo? Wat zit erachter bij hem?

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 20:43

Vreemd hoor! Ik zou me iig niet laten tegen houden door hem!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 21:13

Honeybee schreef:

Ik noem hier dan alleen de bokkers.. omdat het hier over bokt gaat, maar het ook zo met familieleden die ver weg wonen of mensen die ik al heeeeeeel lang ken.

Punt is... hij wil gewoon niemand leren kennen die ik ook ken. Vorig jaar een aantal trouwerijen gehad van naaste familie, maar nee hoor, hij wou niet mee. Hij gaf dan ook als reden... ik ken die mensen niet, dus daar ga ik ook niet heen. Tja, dan denk ik.. hoe wil je anders mensen leren kennen? We zijn al zes en een half jaar samen nu, maar nog kent hij behalve mijn moeder en zusje niemand van mijn familie. Verward


Je weet al wel een beetje hoe ik erover denk he maar toen ik dit las had ik zoiets van Verward Verward Daar klopt toch even wat niet, dat hij na zo'n lange tijd nog verder niemand van je familie kent. Waarom is dat zo, wil hij niet, durft hij niet wat zit erachter?? mhhh echt naar zo'n situatie...

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 21:23

Ach, die jongen zal daar vast zn redenen voor hebben. Dat is mooi.
Ik zou gewoon mn verjaardag vieren zoals ik dat wil en de mensen uitnodigen die ik wil. Dan slaapt ie maar ene nachtje ergens anders. Daar zal de relatie heus geen vreselijk deuk van oplopen denk ik zo. (tenminste mijn relatie zou daar geen deuk van oplopen, ik weet niet hoe gevoelig dat bij jou ligt).

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 21:30

Ik zou het gewoon doorzetten, maar ik ben zowiezo een beetje tegendraads als mensen me heel kort houden *LOL* En als hij niemand wil leren kennen, niemand verbied het hem om ergens anders heen te gaan op dat moment...Laat hem lekker gaan karten ofzo met een stel vrienden Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:41

Eerlijk gezegd valt m'n mond open van verbazing bij het lezen van deze berichten honeybee!!!!!!!!!!!!
Hij wil niemand leren kennen??????????? Met alle respect hoor, maar wat is dat voor rare knakker?? Kan me werkelijk niet voorstellen dat je al 6,5 jaar met hem gaat, ga je dan ALTIJD alleen naar jouw vrienden en familie?? En hoe gaat dat dan andersom, ga jij wel met hem mee????
Heel, heel vreemd, kan er niet over uit.....

Heb je ondertussen al een keuze gemaakt???
Heel veel succes!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:49

Hahaha, nou ik ben ook soms best wel moeilijk in dat soort vreemdere dingen. Maar het beste is gewoon om het door te zetten. Wedde dat hij het toch ook wel leuk zou gaan vinden? En als dat niet het geval is, dan heeft hij pech. (nu ben je nog jong en kan je ervan genieten)

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:30

Herkenbaar hoor Sandra, David kruipt ook het liefst weg achter de computer boven als ik bezoek krijg Knipoog Langzaam maar zeker wordt het nu (na 7 jaar...) beter...
Hoop dat je toch nog een fijne verjaardag krijgt. Jammer dat ik net dat weekend weg ben...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 20:24

Kan je vriend niet zelf een paar vrienden uitnodigen? Dan zit hij iig niet in een huis vol vreemden.
Verder sluit ik me aan bij wat de anderen ook al hebben gezegd.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 00:09

Jouw feessie, screw the bastard. Je mag best een keer voor jezelf opkomen IMHO. Jij bent het vast ook niet met alles eens wat hij wil en wat hij dan toch doet. Liefde = geven en nemen.