Honden en WC eend????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Honden en WC eend????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 21:20

Weet niet wat het is en heb het ook nooit eerder mee gemaakt... de reactie van Chico.

Vanmiddag was ik mijn wc aan het reinigen en dat doe ik over het algemeen met Wc eend. Chico kwam vanuit de kamer gehuppeld, ik morste een beetje op mijn hand (niet op de hond!!!) Chico rook de wc Eend (nee, kreeg het niet binnen!!!!) en werd toen helemaal gek! (Althans, ik denk dat hij daardoor gek werd) Hij is een kwartier lang als een dolle door het huis heen gerend, al piepend, blaffend en gek doend. Telkens kwam hij weer richting mij rennen, maar zodra hij weer in de buurt van de wc kwam begon het feest weer van voren af aan.

Snap d'r echt helemaal NIETS van.... Verward



Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 21:55

Eeeeeh... begrijp me niet verkeerd... hij hing er niet boven en was er nou ook niet echt dichtbij. De afstand tussen de wc Eend en Chico was toch zeker zo'n 3,5 meter. Maar omdat ik zijn gedrag niet kan verklaren denk ik dat het van de geur kwam.
Daarbij wil ik ook nog wel even vermeldden... dat Chico een tic heeft.... die doet vaker idiote dingen.. Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 21:58

Moet zeggen... hij stinkt behoorlijk momenteel... Haha! Na zijn badder partij in de Genieput is het er niet beter op geworden

En Barb.. hier net zo... bokkers die ik op visite krijg staan vaak ook zeer versteld van mijn Macho... Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 22:04

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Ik kan me er iets bij voorstellen. Zal eens kijken of ik typische Chico foto's kan vinden... *moment*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 22:41

Chica schreef:
heeft dus ook 1x op een dag een complete 'ga uit je dak kwartier' en jaagt dan 3 katten door het huis, pakt schoenen sloffen kortom alles wat in in de weg ligt tijdens zijn scheurpartij door het huis, raced over bank en blaft alles bij elkaar *LOL*


Hier dan mijn correctie's uit jouw quote... Haha!
Aan de foto's wordt overigens momenteel gewerkt

heeft dus ook 5x op een dag een complete 'ga uit je dak kwartier' en jaagt dan 2 katten door het huis, pakt schoenen sloffen (+ mijn leren laarzen) kortom alles wat in in de weg ligt tijdens zijn scheurpartij door het huis, raced onder de bank door (oftewel glijd Haha! ) en blaft en piept alles bij elkaar *LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 23:01



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carineken, ElCamino, ellen05, Flying_Angel, Frieke84, Hootje, Kimberly520, naomi_mickey, Shivaya en 54 bezoekers