One Night Stands hoerig?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:39

Vraag ik me ook af. Meer iets voor algemeen.

Maar ik vind het nogal hoerig ja. En vind er niets intiems aan. Je kent die persoon in kwestie helemaal niet en je geeft je helemaal aan diegene bloot. Nee dank u vriendelijk

Het leven is een gebakje!


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:43

Ik vind ook wanneer mannen dit doen ronduit hoerig! En het idee van dat de man er niet op aan gekeken wordt als hij elke week een ander heeft en de vrouw wordt meteen bestempeld met prutsmuts of weet ik wat slaat ook nergens op. It takes two to tango!

Het leven is een gebakje!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 15:48

BartVB schreef:
Ik snap niet helemaal wat hier nou allemaal op tegen is. Als je toch alle 2 lol hebt en je weet waar je aan toe bent dan is er toch geen probleem? Of ja, dan hoeft het geen probleem te zijn IMO. Snap ook wel dat niet iedereen dat zou doen, zijn nog steeds mensen die geen sex hebben voor het huwelijk, hun keuze..


Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen doen. IK vind het alleen hoerig en zowel voor mannen als vrouwen. Als ze lol erin hebben moeten ze vooral zo doorgaan, maar ik vind het niets...

Het leven is een gebakje!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 10:38

Suzanne F. schreef:
Vind het niet hoerig maar alleen als je die persoon al kent. Als je zomaar een lekker ding in een discotheek ziet en je gaat er die avond mee naar bed vind ik dat inderdaad wel hoerig. Zowel van mannen als vrouwenkant.

Ik zelf zou het nooit doen. Ik deel mijn lichaam alleen met iemand van wie ik veel hou en langer bij wil zijn. En niet uit een lustopwelling.


amen

Het leven is een gebakje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _chou, AhrefsBot, alweerkwijt, Amazonbot, Facebook, Kayleigh__, Kieffertje, Lalidan, Mnoonn, ontherun, Sanet, xAlice en 155 bezoekers