Foto van mensen waar de tattoos verborgen zijn onder kleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
labyrinth

Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:26

NatassJa schreef:
Ik gebruik deze foto best vaak als ik weer eens in een discussie raak over hoe "asociaal" tattoo's wel niet zijn. Dat het voor mensen uit de "lagere klasse" is.. Etc. etc. :')

Tot ik laat zien dat deze dokter hun leven kan redden, zélfs met tattoo's :oo :')
Of dat ik zelf ook een vrij opvallende heb zitten, dan is het ineens met z'n allen woorden terug nemen :+


Mwah, ik blijf er toch echt bij dat ik het geeeeeen gezicht vind :p Het zou me alleen geen ene reet interesseren als mijn arts onder tattoo's zit. Genoeg longartsen die hun werk goed uitvoeren en zelf enorme kettingrokers zijn.


labyrinth

Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Re: Foto van mensen waar de tattoos verborgen zijn onder kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 00:35

Tja, weet je wat het is, als je kijkt naar mensen met een tattoo, zitten daar inderdaad een hoop lager opgeleiden bij. Vandaar dat het voor veel mensen de associatie oproept denk ik. Toch lopen er hier genoeg op de universiteit rond die ook ergens een tattoo hebben. Individueel kan je er iemand dus eigenlijk nooit op beoordelen.
Daarbij zit er voor mij ook een heel verschil tussen het soort tattoo. Ik zou nooit en te nimmer mijn hele arm onder laten zetten, ik vind dat net een grote vlek lijken. Iets kleins zou ik misschien wel overwegen als ik er een goede reden voor heb. Maar ik vind dat voor mij wel iets persoonlijks, ik zou het dan ook niet op een heel zichtbare plek doen denk ik. (Ook deels uit angst dat ik er misschien toch spijt van zou krijgen, dan heb ik het liever op een plek dat ik er niet altijd mee rond hoef te lopen :p )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, flooooo, juval, KikiCelinevs, R0SE, senna21, Setteli, swatch, xKatinkii en 153 bezoekers